Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SD kort fejl
Fra : Kaj

Dato : 13-06-08 23:59

Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe mig.
Jeg har haft uheld med et 2GB SD-kort, således at det ikke kan læses.
Formatteringen er åbenbart smadret. Jeg har en masse feriebilleder
derpå, og dem ville jeg nødigt miste. Jeg har forsøgt mig med
kortlæser også - uden held.
Kender nogen et program, der kan genskabe adgangen til kortet, så jeg
kan redde mine billeder?

Mvh.

Kaj

Fra : Mogens Hansen

Dato : 14-06-08 07:22

[8<8<8<]

http://www.ontrackdatarecovery.com/file-recovery-software/
http://www.ontrackdatarecovery.com/losing-image-data/
http://www.pcinspector.de

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-06-08 08:46

"Kaj" <kajmortensen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>kortlæser også - uden held.
>Kender nogen et program, der kan genskabe adgangen til kortet, så jeg

Min datter havde problemer med et kort, som ikke kunne læses i hverken
kamera eller kortlæser.
Jeg havde god hjælp af PhotoRescue, som fulgte med et MemoryCorp-kort.
Ud af 239 Mexico billeder reddede PhotoRescue de 230.

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.

Fra : Reidar Solberg

Dato : 15-06-08 17:23

>Kender nogen et program, der kan genskabe adgangen til kortet, så jeg
>kan redde mine billeder?

Hei - har et samme type problem. Først var flesteparten av bildene borte,
men vi kunne se noen. Neste gang vi prøvde å se gjennom bildene, var kortet
helt korrupt og partisjonen ødelagt slik at kamera ber om å formatere
kortet. PC-Inspector sier at det kan redde bilder fra et kort som er
formatert.

Er det noen som har erfaring med å formatere et korrupt kort og så kjøre
recovery? Selvsagt har jeg ikke så mange andre muligheter, men vil nødig
gjøre noe feil hvis dette kan ødelegge for en "korrekt" fremgangsmåte.

mvh Reidar