Firmwareopdatering og USB-hub
Fra : David Gaarsdal Rønno~

Dato : 20-07-01 13:52

Hej alle sammen!

Jeg har netop installeret en iMac Firmwareopdatering version 4.17 på min
fars iMac DV SE (400 MHz). Efter den havde genstartet tændte skærmen ikke.
Jeg fik den velkendte opstartslyd, men derefter skete der intet. Problemet
viser sig at være vores MacAlly iHub (4-ports USB-hub). Hvis jeg hiver den
ud, virker alt som før. Jeg har prøvet at kigge på MacAllys hjemmeside, men
eftersom hub'en ikke bruger nogen driver, har de ikke rigtig en opdateret
driver man kan downloade.
Heller ikke i artiklen om opdateringen på Apples Knowledge Base står der
noget om USB-hubs.
Jeg har prøvet at downloade og installere version 2.4 af
firmwareopdateringen, men den vil selvfølgelig ikke installere når 4.17 er
installeret.

Er der nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre?
Jeg ville værdsætte et hurtigt svar, da det ville være enormt fedt hvis jeg
kunne få min fars computer til at fungere igen, inden han kommer hjem fra
sommerhus (-;

VH David