Erfaringer med Apeks TX40 og TX50
Fra : UlliDK

Dato : 29-06-08 08:13

Hejsa,

Jeg er blevet tilbudt at købe en brugt Apeks TX50 regulator med en
TX40 octopus.
Er der nogle der har erfaringer med disse, som de har lyst til at
dele?

Tak,
Ulrich

Fra : Dirdykker

Dato : 29-06-08 17:26

UlliDK skrev:
> [...]
> TX40 octopus.
> Er der nogle der har erfaringer med disse, som de har lyst til at

Ganske kort: gode stabile regulatorer - jeg har haft mine i 5 år uden de
har gives nogle problemer. De er ikke de mest hightech der findes men
der findes men de virker
mvh JC

Fra : Bo

Dato : 29-06-08 22:42

Jeg ejer både en TX40 og en TX 50

Er meget glad for mine automater

har taget den pænt dybt og brugt rigtig meget luft uden problemer

Fra : henrik.lehmann.soren~

Dato : 30-06-08 07:04

On 29 Jun., 23:42, "Bo" <wanker1...@stofanet.dk> wrote:
> Jeg ejer både en TX40 og en TX 50
>
> Er meget glad for mine automater
>
> har taget den pænt dybt og brugt rigtig meget luft uden problemer

Jeg dykker med to TX40 på 5 år er godt tilfreds med dem. Som der før
er skrevet er det ikke så high tech, men det kan også ses som en
fordel.

Sørg for at få sælger til at betale et certificeret stort eftersyn, så
de vitale dele enten skiftes eller er checket. Det koster 300-500
afhængig af hvor du er i landet.

Giv nu ikke for meget for det

/Lehmann

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 30-06-08 08:19

On 30 Jun., 15:04, henrik.lehmann.soren...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Sørg for at få sælger til at betale et certificeret stort eftersyn, så
> de vitale dele enten skiftes eller er checket. Det koster 300-500

ja et nyt sæt koster omkring 2500,-

Fra : UlliDK

Dato : 30-06-08 12:26

> [...]
>
> Sørg for at få sælger til at betale et certificeret stort eftersyn, så
> de vitale dele enten skiftes eller er checket. Det koster 300-500

Prisen er 1200 inkl Suunto manometer. Sættet har efter sigende kun 15
dyk på bagen, så det må siges at være en ok pris.