Dykning i Sydafrika?
Fra : Dorthe

Dato : 21-06-08 15:29

Hej alle med-dykkere

Vi er et lille hold dykkere der planlægger en dykkertur til Sydafrika
til marts/april næste år. I den forbindelse vil vi meget gerne høre
fra jer, der har været dernede. Alle gode råd og erfaringer mht
turarrangører, dykkerfirmaer osv modtages med kyshånd.

Vi er alle erfarne dykkere og vil meget gerne finde de gode steder med
blandet andet hajdyk.

Vi har 3 uger til rådighed....luksus, ik'

På forhånd tak
Dorthe og de andre dykkere

Fra : HKN

Dato : 23-06-08 02:30

Hej,

Jeg kan anbefale Aliwal Shoal i Sydafrika, og ellers tag op til
Mozambique - det er endnu bedre (det er der mange Sydafrikanere tager
for at dykke). I kommer lige lidt for tidligt til at opleve Sardine
Run som er i Maj/Juni. I vil næsten helt sikkert opleve både Tiger- og
Hammerhajer + en masse andre uanset hvor i dykker. Mozambique byder på
Hvalhajer, Mantas, Delfiner og Pukkelhvaler på det tidspunkt.

Glæd jer - det er et fedt land!

Mvh
Henrik

Fra : Dorthe

Dato : 24-06-08 16:18

On 23 Jun., 10:30, HKN <Henrik...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Hammerhajer + en masse andre uanset hvor i dykker. Mozambique byder på
> Hvalhajer, Mantas, Delfiner og Pukkelhvaler på det tidspunkt.

Tusind tak for de gode råd. Måske vi skulle rykke turen til maj/
juni! Mozambique er skrevet på listen over gode steder.
KH Dorthe