Køb af X-Scooters
Fra : Daniel Shanti

Dato : 18-06-08 20:15

Hey gruppe

Min makker og jeg står overfor at skulle købe et par scootere. Vi kigger på
X-Scooters, og har fundet ud af at hvis man køber 6 stk på én gang, får man
en hel del rabat. Derfor vil jeg høre om der er andre som er interesseret i
sådan en scooter, for hvis vi er 6 som slår os sammen kan vi få dem til
omkring 21.000 stykket - En besparelse på omkring 3.000,- pr. scooter i
forhold til normalpris.

Generelt om scooteren:

Det skulle være en af de bedste DPV's på markedet, og køber man den på de
vilkår som jeg foreslår, bliver den væsentligt billigere end de konkurrende
modeller på markedet som Silent Submersion og Gavin. Den er depth rated til
180 meter, og vejer kun 15 kg (Cirka halvt så meget som en Gavin), mens den
har en trækkraft på hele 27 kg.

Man kan læse mere om den på http://www.dive-xtras.com, eller se en
opsummering af hvad den kan præstere på:
http://www.dive-xtras.com/dealerpdf/xscooterbrouchure.pdf

Det tilbud som vi skal benytte os af for at få den pågældende mængderabat,
har dive-xtras tænkt sig at ophøre med at give fra 1. juli, angiveligt på
grund af den lave dollar-kurs. Derfor er det nødvendigt at jeg hører fra
eventuelt interesserede aller senest om 10 dage.

Kom frisk!

Daniel

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 18-06-08 21:19

hej,

"Daniel Shanti" <danielshanti@cph-metronet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> interesseret i sådan en scooter, for hvis vi er 6 som slår os sammen kan
> vi få dem til omkring 21.000 stykket - En besparelse på omkring 3.000,-

jeg ved ikke om du har taget det med i din pris, men det er jo sådanne at
hvis man køber 5 eller er det 6 jeg kan ikke huske det, så får man en
gratis, og det er jo en god rabat, man skal bare lige huske at den extra man
får, er en ren scooder, der er ikke batteri, lader osv med til den.
(det er stadig en fed rabat, man skal bare lige rejne det medi stk prisen)

mvh Morten

Fra : Ilhan Vardar

Dato : 19-06-08 15:16

Hej,

"Daniel Shanti" <danielshanti@cph-metronet.dk> wrote in message
> [...]
> interesseret i sådan en scooter, for hvis vi er 6 som slår os sammen kan
> vi få dem til omkring 21.000 stykket - En besparelse på omkring 3.000,-

Godt valg!

> [...]
> grund af den lave dollar-kurs. Derfor er det nødvendigt at jeg hører fra
> eventuelt interesserede aller senest om 10 dage.

Vi er 7 der lige har købt X-Scooter og benyttet os af Dive-Xtras gode tilbud
med gratis International forsendelse etc
samt den lave dollar kurs gennem Lyngbydykkerskole.
Bedst af alt, X-Scooteren (+tilbehør etc) forhandles og sælges nu i Danmark,
så der er ikke nogen undskyldning for at slå til.

I kan kontakte Mikkel.

http://www.lyngbydykkerskole.dk/

Eller se mere her:

http://lyngbydykkerskole.dk/index.php/1110635

Best

Ilhan Vardar

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 19-06-08 16:20

Velkommen i klubben
Tak for info, godt med en forhandler i DK
/Sune