Varmebælte
Fra : Sune Jørgensen

Dato : 18-06-08 03:47

I forbindelse med en tråd jeg startede d. 22 januar 2008 omkring et mave
varmebælte, kan jeg efter 7 måneder og ca. 60+ kolde dyk bare konstatere at
det virker.
Desuden så er det et Li-Ion batteri 14.8V x 1800mAh = 27Wh, så jo det kan
tydeligt mærkes, men det passer kun folk mellem ca. 81-98 cm i livvidde.
/Sune

> "The Waistbelt will reach 42 C in a few minutes, warming the kidneys,
> which in turn warms your blood as it flows around the body."

Prøv at læse hvad der står om f. eks. anti rynkecrem, sikkert noget om
påsmøres og dine rynker forsvinder.

> Mit bælte holder varmen ca. 2.5 time.

Hvor mange AH er det batteri på? Efter hvad man kan se på billedet ligner
det 2,5 ah og det giver jo ikke mere end 10-12 watt output.

--
Henrik Manley
m...@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jan Birk

Dato : 18-06-08 16:06

> Desuden så er det et Li-Ion batteri 14.8V x 1800mAh = 27Wh, så jo det kan
> tydeligt mærkes, men det passer kun folk mellem ca. 81-98 cm i livvidde.

Er du gået fra 81 til 98 på 7 måneder?

/Jan

Fra : Jan Birk

Dato : 18-06-08 16:07

> Er du gået fra 81 til 98 på 7 måneder?

Hvis ja, skulle du måske overveje at sælge din scooter til mig .-)

/Jan

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 18-06-08 17:41

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> [...]

Det håber jeg da ikke, men du er sikkert blevet for tynd

> Hvis ja, skulle du måske overveje at sælge din scooter til mig .-)

http://da.wikipedia.org/wiki/Misundelse

Men find nu den VR3'er først

/Sune