Ocean Dive
Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 17-06-08 03:42

Hej Gruppe

Jeg høre rygter rundt omkring at Ocean Dive på Frederiksberg er til
salg.
Er der nogle der kan bekræfte det?

mvh
TZ

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-06-08 10:48

Nøh, men jeg syntes at det er rimeligt dårlig stil at spørge om det på en
nyhedsgruppe. Hvis du er oprindligt interesseret, hvad med at ringe selv til
Chris. Du kender jo nok hans nummer.

Fra : Felix

Dato : 17-06-08 07:40

On Jun 17, 11:48 am, "Johnny Christensen" <johnny_c...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
> Hej Gruppe
>
> Jeg høre rygter rundt omkring at Ocean Dive på Frederiksberg er til

Jeg er helt enig med Johnny, jeg har også hørt rygtet, og var inde og
hilse på Chris for et par uger siden og fik klar besked.
Du skulle prøve det samme, jeg er sikker på du vil få klar besked
også.......

/Felix

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 17-06-08 21:49

wrote:
> [...]

hilse på Chris for et par uger siden og fik klar besked.
Du skulle prøve det samme, jeg er sikker på du vil få klar besked

Ja de er jo stadig "bedste" venner så mon ikke Thomas får alt at vide ?
/Sune

Fra : Ilhan Vardar

Dato : 18-06-08 05:59

Hej,

"Sune Jørgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> wrote in message

> Ja de er jo stadig "bedste" venner så mon ikke Thomas får alt at vide ?
> /Sune

Uhhh er det endnu en "cliffhanger" ?

Best

Ilhan Vardar

Fra : JL

Dato : 17-06-08 07:59

On 17 Jun., 15:40, Felix <f_chinm...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> hilse på Chris for et par uger siden og fik klar besked.
> Du skulle prøve det samme, jeg er sikker på du vil få klar besked

Sikke en cliff hanger.. :)

Fra : Jan Birk

Dato : 17-06-08 19:54

> Sikke en cliff hanger.. :)

Jeg kan ikke lige se sammenhængen, så der er måske noget indforstået;
Hvad betyder det (Cliff hanger)?

/Jan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 17-06-08 20:16

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i meddelelsen

> Jeg kan ikke lige se sammenhængen, så der er måske noget indforstået;
> Hvad betyder det (Cliff hanger)?

http://da.wikipedia.org/wiki/Cliffhanger
http://en.wikipedia.org/wiki/Cliffhanger

Søren Arnvig

Fra : Jan Birk

Dato : 17-06-08 20:47

Hej Søren

Jamen det er da spændende, men

> http://da.wikipedia.org/wiki/Cliffhanger
> http://en.wikipedia.org/wiki/Cliffhanger

jeg ser ikke lige sammenhængen - selvom du har vist mig det på flere sprog.

/Jan

Fra : N/A

Dato : 17-06-08 19:54

Fra : HKN

Dato : 17-06-08 14:11

Undskyld - men hvorfor er det "dårlig stil" at stille spørgsmålet her?
Det ligger ligesom i ordet "nyhedsgruppe" at det er et sted hvor der
bl.a. serveres nyheder, eller sladder om man vil - og man skal ikke
søge længe efter den slags, hverken i denne eller andre nyhedsgrupper
for at finde det.

Og til Jan - det er nok fordi der svæver et stort ?? efter den
udtalelse som Felix kommer med...

Mvh
Henrik

Fra : JL

Dato : 17-06-08 14:46

On 17 Jun., 20:54, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:

> Jeg kan ikke lige se sammenhængen, så der er måske noget indforstået;
> Hvad betyder det (Cliff hanger)?

Det er fordi vi (seerne) ved at frank kender svaret men ikke siger det
hvorfor vi sidder på kanten af stolen og venter på den store
afsløring.. måske i næste afsnit :)

mvh
Jonas

Fra : Felix

Dato : 17-06-08 23:35

On Jun 18, 6:59 am, "Ilhan Vardar" <FJERNESva...@city.dk> wrote:
> Hej,
>
> "Sune Jørgensen" <sune.jorgen...@mail.dk> wrote in message

> Uhhh er det endnu en "cliffhanger" ?
>
> Best
>
> Ilhan Vardar

Thomas og Chris kan absolut ikke tale sammen, det er det Sune mener.
venner bliver de to nok aldrig mere.
(jeg er sikker på han får revet hovedet af hvis han kigger ind hos
Chris).

jeg mener stadig at det er fra Chris i skal høre ordene om der rører
sig i Ocean Dive og om rygtet har noget på sig.

/Felix

Fra : Søren Arnvig

Dato : 18-06-08 07:00

"Felix" <f_chinmart@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

>Thomas og Chris kan absolut ikke tale sammen, det er det Sune mener.
>venner bliver de to nok aldrig mere.
>(jeg er sikker på han får revet hovedet af hvis han kigger ind hos
>Chris).

Måske er det værd at overveje, om dette emne
ville passe bedre på en privat mailingliste.

Søren Arnvig

Fra : HKN

Dato : 18-06-08 00:00

> Thomas og Chris kan absolut ikke tale sammen, det er det Sune mener.
> venner bliver de to nok aldrig mere.
> (jeg er sikker på han får revet hovedet af hvis han kigger ind hos
> Chris).

Ja, den kære indehaver af omtalte butik har det med at lade
temperamentet løbe af med sig.

> jeg mener stadig at det er fra Chris i skal høre ordene om der rører
> sig i Ocean Dive og om rygtet har noget på sig.

Du har lov til at mene hvad du vil, men at det skulle være forkert at
give oplysningerne i denne gruppe er helt hen i vejret, medmindre vi
indfører et etisk regelsæt - og det er nok tvivlsomt

Mvh
Henrik

Fra : JL

Dato : 18-06-08 02:46

On 18 Jun., 07:34, Felix <f_chinm...@yahoo.dk> wrote:
> jeg mener stadig at det er fra Chris i skal høre ordene om der rører
> sig i Ocean Dive og om rygtet har noget på sig.

Jeg tror du har givet svaret.. normalt ville folk byde ind og sige
"narj du er fuld af ... han sælger ikke sin butik" men det er ikke
tilfældet så han sælger den nok.

mvh
Jonas