Dykning i Bulgarien - Sunny Beach
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 13:38

Vi skal en tur til Sunny Beach i juli, og jeg har sneget lidt dykning
ind i familieplanen. Så der skulle blive plads til en enkelt dag med
dykning.

Er der nogle med gode/dårlige erfaringer med dykkecentre og/eller -ture
i Sunny Beach.

Har på nettet fundet Deep Blue - nogen der kender det.

Pft.

Mvh
Christian

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 15-06-08 20:12

hej Christian,

"Christian" <christiansnabelaengbergjacobsendk> skrev

> Er der nogle med gode/dårlige erfaringer med dykkecentre og/eller -ture i
> Sunny Beach.
>
> Har på nettet fundet Deep Blue - nogen der kender det.

dem kender jeg ikke, Men vi var der nede sdste år, der snakkede jeg med ham
der har http://www.scubadiving-bg.com/Home.html

de havede på det tidspunkt desvære ikke selv en båd, men legede sig ind hos
en der har en båd.
strand dyk skulle efter sigende være rent sand, så skal man se på noger lidt
mere spænende så skal man sejle,

planen var så at jeg skulle ud på et vrag dyk, MEN den weekend det skulle
være lukkede militæret området, på grund at noget fragt sejlas, og da de var
færdige med det, hen midt i vores sidste uge, var det blæst op og forholdne
var ikke til at dykke på de vrag, så jeg kom slet ikke i vandet.

de 14 dage vi var der nede (((((

men de var kanon flinke, ved det dykker center og det ligger liger midt på
stranden

så jeg håber du får lidt mere ud af det en jeg.

mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-08 21:14

Morten Dall Darmer wrote:
> dem kender jeg ikke, Men vi var der nede sdste år, der snakkede jeg med
> ham der har http://www.scubadiving-bg.com/Home.html

Tak for tippet det ser ud til at ligge ret centralt. Jeg giver dem et
kald i weekenden og ser om de kan finde noget der passer mig

Mvh

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-08 20:29

Morten Dall Darmer wrote:

> [...]
> ham der har http://www.scubadiving-bg.com/Home.html

> men de var kanon flinke, ved det dykker center og det ligger liger midt

Hej Morten

Håber du fandt noget god dykning i Istrien

Jeg ringede til dem en uge inden turen og fik fat i en fyr som bare bad
mig om at ringe når jeg var fremme på stedet. Lige før jeg tog afsted
tjekkede jeg deres website for at finde nummeret at ringe på. Men det
ser ud til at være taget ned. Kiggede så forbi deres butik på stranden
flere gange i løbet af de første dage, men der var lukket hver gang. Så
jeg var ikke helt tryg ved om de stadig var i drift.

Fandt vha lokale reklamer på turbåde dette Padi dykkercenter
http://www.diving-bg.com/
Deres afdeling Blue 3 ligger også på stranden men i den anden ende mod
Nessebar. Butikken var åben og de virkede stadig meget begejstrede for
at dykke - der var ikke gået "det er bare endnu en turist" i den endnu.
Så jeg tog en tur med dem på stranddyk (eneste mulige tur fordi jeg kun
havde den dag at dykke på) ved Nessebar. Ganske udmærket dyk -
sigtbarhed som i DK 7-8 m og nogle flere farvestrålende fisk end i
Øresund .

Fine folk og god service. Dem ville jeg gerne dykke med en anden gang

Mvh

Christian