Har i før prøvet at blive helt forelsket i~
Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 19:06

Det blev jeg da jeg så denne annonce på bilbasen
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Ford-Mustang-5,4-Shelby-GT-500-Coupé-2d_ID768000027.htm

Min underkæbe ramte næsten brystet, da jeg så denne bil. Nu skal der sgi
spilles ekstra lotto

P.S. Gad vide, hvad sådan en fætter med 750hk koster i afgift?

--
Venligst
Lasse K.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-07-08 19:23

"Lasse K." skriver:

> Min underkæbe ramte næsten brystet, da jeg så denne bil. Nu skal der sgi
> spilles ekstra lotto

Utrolig bil, der er sågar en komplet undervogn på og et komplet
udstødningssystem.

> P.S. Gad vide, hvad sådan en fætter med 750hk koster i afgift?

Alt for meget........

For et stykke tid siden kom jeg forbi Lindholm biler. Her holdt en Cobra
ved siden af en Ford et eller andet (meget nyt og i samme
sportsvognsklasse), begge mørkeblå med hvide striber. Jeg er altså
ligeglad, var det mig, tog jeg den "motoriserede sovepose" (Cobraen)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 20:02

> "Lasse K." skriver:

> Utrolig bil, der er sågar en komplet undervogn på og et komplet
> udstødningssystem.

Ja det er dårligt formuleret.

> Alt for meget........

Ja, det er der vist ikke nogen der kan være i tvivl om, men hvor meget mon?

> [...]
> sportsvognsklasse), begge mørkeblå med hvide striber. Jeg er altså
> ligeglad, var det mig, tog jeg den "motoriserede sovepose" (Cobraen)

Ja Cobraen er en ægte klassiker, men ikke lige min smag.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 06-07-08 08:23

"Lasse K." <lasse> wrote in message

> Ja, det er der vist ikke nogen der kan være i tvivl om, men hvor meget
> mon?

Under forudsætning af, at Skat vurderer bilens værdi til at være det samme
som den er sat til salg for, så vil registreringsafgiften blive ca, 1,2 mio.
Ialt pris 1,65 mio.

Ulrik

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-08 08:36

On Sun, 6 Jul 2008 09:23:02 +0200, "Ulrik Friis"
<sarastro@invaliddomain.invalid> wrote:

>Under forudsætning af, at Skat vurderer bilens værdi til at være det samme
>som den er sat til salg for, så vil registreringsafgiften blive ca, 1,2 mio.

Så du siger altså at registreringsafgiften er ca. 266%?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-07-08 10:00

Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com> wrote in

> Så du siger altså at registreringsafgiften er ca. 266%?

Herfra hvor jeg sidder så det bestemt ud som om han skrev 1.2 mio.

Fra : Martin S

Dato : 06-07-08 12:21

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse >>>Under forudsætning
af, at Skat vurderer bilens værdi til at være det

> Herfra hvor jeg sidder så det bestemt ud som om han skrev 1.2 mio.

Og herfra hvor jeg sidder ser det bestemt ud som om at 266% af 449.800 er
ca. 1,2 mio.

Mvh Martin

Fra : Niels Bengaard

Dato : 05-07-08 19:44

> [...]
> spilles ekstra lotto
>
> P.S. Gad vide, hvad sådan en fætter med 750hk koster i afgift?

Sur ræv, der er ikke engang billeder af andet en motoren på den bil der er
til salg, den røde er arkivfoto, det er sgu for useriøst.

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 20:06

"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen

> Sur ræv, der er ikke engang billeder af andet en motoren på den bil der er
> til salg, den røde er arkivfoto, det er sgu for useriøst.

What?!? Det er den røde de sælger eller hvad?

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 20:11

On Sat, 5 Jul 2008 21:05:48 +0200, "Lasse K." <lasse> wrote:

>"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen

>What?!? Det er den røde de sælger eller hvad?

Alle billederne er ifølge teksten arkivfoto - den skulle være blå )
Men'eh - den er nok dyr i bagdæk ) (for ikke at tale om den tankbil
man skal have på slæb ) Men sjov? Helt sikkert!
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 20:17

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

> Alle billederne er ifølge teksten arkivfoto - den skulle være blå )

Damn det havde jeg slet ikke set, første gang jeg så annoncen.

> Men'eh - den er nok dyr i bagdæk ) (for ikke at tale om den tankbil
> man skal have på slæb ) Men sjov? Helt sikkert!

Ja, for Søren. Jeg gad da godt prøve den, men som du siger, så er den nok
dyr i dæk og benzin

Fra : Tom Jensen

Dato : 05-07-08 20:27

"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> [...]
> spilles ekstra lotto
>
> P.S. Gad vide, hvad sådan en fætter med 750hk koster i afgift?

hej
jeg mener det er sådan en lottohenrik købte .
mvh tom

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 21:46

"Tom Jensen" <t-j@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse

> hej
> jeg mener det er sådan en lottohenrik købte .
> mvh tom

Ja det mener jeg også. Dog "kun" med 500hk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-07-08 21:05

"Lasse K." <lasse> wrote in

> Det blev jeg da jeg så denne annonce på bilbasen
> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Ford-Mustang-5,4-Shelby-GT-
> 500-Coupé-2d_ID768000027.htm

Hmmm, hvorfor er det je gikke helt tror på den der forsikringspris bilbasen
oplyser? 11.300kr, det er vist for super-ekstra-pensioneret-elite status...

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 21:46

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bilbasen
> oplyser? 11.300kr, det er vist for super-ekstra-pensioneret-elite

Hehe mindst

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-08 08:27

On 05 Jul 2008 20:04:59 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

>"Lasse K." <lasse> wrote in

>Hmmm, hvorfor er det je gikke helt tror på den der forsikringspris bilbasen
>oplyser? 11.300kr, det er vist for super-ekstra-pensioneret-elite status...

Det er nok månedspræmien...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-08 08:31

For at svare på subject:

Ja, en Saleen S7R eller en Jaguar XJ220....*Namme-nam*

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Tom

Dato : 06-07-08 10:36