Parrot håndfri i Kia Cee'd
Fra : Jesper Laursen

Dato : 02-07-08 12:03

Hej eksperter

Jeg har netop købt et sæt af ovenstående på nettet, da priserne ved
forhandlere (med montering) er temmelig dyre. Jeg fandt en forhandler/montør
på nettet, der monterede for ca. 900 kr. Desværre var dette på Sjælland.

Kender I en i Nordjylland, der kan montere sådan et sæt for nogle rimelig
penge?

Send gerne en mail direkte.

Venlig hilsen
Jesper Laursen

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-07-08 12:13

> [...]
> dette på Sjælland.
>
> Kender I en i Nordjylland, der kan montere sådan et sæt for nogle rimelig

Hej Jesper

Hvem var det på sjælland ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Jesper Laursen

Dato : 02-07-08 18:40

"Jørgen L." <>
> Hvem var det på sjælland ?

Jeg søgte på det og så kom det frem. Det kostede 890,00 kr. uanset mærke af
sæt.

Fra : brian

Dato : 02-07-08 12:28

On Wed, 2 Jul 2008 13:02:50 +0200, "Jesper Laursen"
<jesper.laursen@fjernfjernit.dk> wrote:

> [...]
>
>Kender I en i Nordjylland, der kan montere sådan et sæt for nogle rimelig

Det kan du snildt selv gøre hvis du lige spenderede 1 times arbejde
med at komme ind under panelerne.
Stik er formegentligt lige til at smide i r... af radioen og så er den
ged barberet.

Ellers mon ikke din automekaniker lige vil ordne det.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 02-07-08 18:41

"brian" <no@no.dk> skrev i en meddelelse
> med at komme ind under panelerne.
> Stik er formegentligt lige til at smide i r... af radioen og så er den
> ged barberet.
>
> Ellers mon ikke din automekaniker lige vil ordne det.

Hej Brian

Godt forslag men jeg vil ikke selv til at rode med bilen, da den er helt ny.

Fra : brian

Dato : 02-07-08 19:57

On Wed, 2 Jul 2008 19:40:55 +0200, "Jesper Laursen"
<jesper.laursen@fjernfjernit.dk> wrote:

>"brian" <no@no.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Brian
>
>Godt forslag men jeg vil ikke selv til at rode med bilen, da den er helt ny.

I orden men med lidt omtanke så kan 9 ud af 10 mænd (og måske kvinder
hvem ved men så brokker de sig da ikke hvis de læser med) gøre det
uden at skramme og risse.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 03-07-08 11:30

> I orden men med lidt omtanke så kan 9 ud af 10 mænd (og måske kvinder
> hvem ved men så brokker de sig da ikke hvis de læser med) gøre det
> uden at skramme og risse.

Det er nok heller ikke så meget selve monteringen, men nærmere selve
tilslutningen af de forskellige ledninger og stik.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 21:21

On Thu, 3 Jul 2008 12:29:44 +0200, "Jesper Laursen"
<jesper.laursen@fjernfjernit.dk> wrote:

>"brian" <no@no.dk> skrev i en meddelelse

>Det er nok heller ikke så meget selve monteringen, men nærmere selve
>tilslutningen af de forskellige ledninger og stik.

Den jeg installerede i konens C& var bare ud med det ene stik i med
det andet og det originale i røven af det nye. ikke noget med find
selv ud af hvad der er hvad.

Men ok det kan være jeg var heldig med min radio