Miljømærkat Flenborg
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-08 11:54

Skal man have miljømærkat i bilen hvis man kun lige triller ned over grænsen
og ind i Flensborg by?
Jeg har Googlet det og her står at man kan hente en miljømærkat i Flensborg.
Er vist blevet lidt forvirret over det jeg læste!

--
/HB
08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

Fra : Steffan S. Fallesen

Dato : 02-07-08 12:42

HB wrote:
> Skal man have miljømærkat i bilen hvis man kun lige triller ned over
> grænsen og ind i Flensborg by?

Nej, det er kun udvalgte byer hvor du skal have miljømærkat. I Flensborg
er det ikke nødvændigt.

> Jeg har Googlet det og her står at man kan hente en miljømærkat i
> Flensborg. Er vist blevet lidt forvirret over det jeg læste!

Det kan jo ske ;)

--
Best regards,
Steffan Søndermark Fallesen

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-07-08 13:12

HB havde fået den ide at fortælle:
> [...]
> Jeg har Googlet det og her står at man kan hente en miljømærkat i
> Flensborg. Er vist blevet lidt forvirret over det jeg læste!

Her kan du se hvilke byer det drejer sig om
http://www.fdm.dk/public/nyheder/ferie/ferienyheder/2008/renbeskedommiljomaerker.htm

Vi skal til Østrig her om et par uger så jeg var også meget i tvivl om jeg
måtte køre ind i F.eks Munchen uden mærkat, men det må jeg altså endnu

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-08 13:01

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i meddelelsen

> HB havde fået den ide at fortælle:
>
> Her kan du se hvilke byer det drejer sig om
> http://www.fdm.dk/public/nyheder/ferie/ferienyheder/2008/renbeskedommiljomaerker.htm

Tak for svar

--
/HB