Hvordan skal koniske lejer på en Brenderup~
Fra : Lazy

Dato : 30-06-08 15:14

Hej

Jeg har udskiftet lejerne på min Brenderup Bravo trailer.

Lejerne er koniske rullelejer.

Hvordan justeres de på den rigtigste måde?

Undskyld for mit valg af gruppe, kunne bare ikke finde en gruppe der passede
bedre.

Hilsen Lazy

Fra : Tau

Dato : 30-06-08 18:33

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan justeres de på den rigtigste måde?
>
> Undskyld for mit valg af gruppe, kunne bare ikke finde en gruppe der

Ja det er lidt på gefyling. Hvis du skruer dem ind så lejet er låst, skal du
skrue dem tilbage, så hjulet kører frit uden slør.>
Er de for stramme, brænder lejet sammen og er de for løse falder hjulet
af.(måske)

vh
Poul

Fra : OZ3BTO

Dato : 30-06-08 18:33

> [...]
>
> Hvordan justeres de på den rigtigste måde?
>
> Undskyld for mit valg af gruppe, kunne bare ikke finde en gruppe der

Prøv camping gruppen skulle ikke undre mig om CV er lavet på samme måde som
en trailer

Erik