For at undgå forviklinger, så skifter jeg ~
Fra : TJ - Sickboy

Dato : 26-06-08 07:57

Jeg var ikke klar over, at nicket TJ var i brug, så jeg skifter hermed
nickname.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Søren Blom

Dato : 26-06-08 12:30

"TJ - Sickboy" <pomanden@hotmail.com> skrev
> Jeg var ikke klar over, at nicket TJ var i brug, så jeg skifter hermed
> nickname.

Hvorfor dog ikke bare bruge dit borgelige navn?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : TJ - Sickboy

Dato : 26-06-08 12:38

On Thu, 26 Jun 2008 13:30:12 +0200, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

>"TJ - Sickboy" <pomanden@hotmail.com> skrev
>>

>Hvorfor dog ikke bare bruge dit borgelige navn?

Øhm, fordi at det er i brug allerede.
Det er jo "ulempen" ved at have et almindeligt "-sen"-efternavn.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Jacobsen

Dato : 26-06-08 13:53

Sikke alle de gode oplysninger der finder sted i denne
kaffestue...............

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 16:04

"Jacobsen" <torNOSPAM@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Sikke alle de gode oplysninger der finder sted i denne
> kaffestue...............

Ja! og der er længere på cykel end til Sverige!

--
/HB