En hyldest til koreanske biler :)
Fra : Tom

Dato : 25-06-08 23:12

Fra : Anders Majland

Dato : 26-06-08 06:44

> http://www.youtube.com/watch?v=pm3zYoCjpS0&feature=related

Kunne være rart med en titel og et par ord....
Usenet kan jo læses offline (bruger jeg meget) og titlen "Top Gear - Korea
Crap Part 1" er jo ret beskrivende.

Fra : TJ - Sickboy

Dato : 26-06-08 08:24

On Thu, 26 Jun 2008 07:43:53 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

>Kunne være rart med en titel og et par ord....
>Usenet kan jo læses offline (bruger jeg meget) og titlen "Top Gear - Korea
>Crap Part 1" er jo ret beskrivende.

Det mange glemmer er at koreanerne tager 7-mileskridt i disse år, så de
gamle modeller, der her vises, er ikke standard for koreanske biler anno
2008.
Men det var da rart at se, at min første Hyundai (Getz 1,3) blev
sammenlignet med en VW Polo, kvalitetsmæssigt set. Pudsigt nok sagde
forhandleren det samme dengang, da jeg ville indgå handelen, men her i
DK er prisforskellen jo noget større end i UK.

(Bliver jeg rask en dag, så vil jeg have en BMW 5-serie eller en Jaguar,
koste hvad det koste vil.)

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 26-06-08 02:25

On 26 Jun., 00:12, "Tom" <christen...@bigfoot.com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=pm3zYoCjpS0&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=8KzSfK0EdUY

Jeg har ikke set klippene endnu, men de er sikkert morsomme.
Jeg har lovet at sige til når min Nubira engang gør noget jeg ikke kan
lide. Det har bare ikke være så aktuelt endnu. Skal til 45.000 km.
service om nogle dage, og den fejler så vidt jeg ved intet, og har
heller ikke gjort det. Jo, jeg har skiftet en pære.
Men jeg skal nok sige til her i gruppen hvis der bliver noget bøvl med
den engang.
Jeg syntes jeg tog lidt en chance da jeg købte den for 2 år siden, og
ville selv gerne have hørt om nogle langtidserfaringer.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Anders Majland

Dato : 26-06-08 09:53

> Jeg har lovet at sige til når min Nubira engang gør noget jeg ikke kan
> lide. Det har bare ikke være så aktuelt endnu.

Så du giver ikke den skylden for "botaniseringen" - Så må det være
trailerens skyld med den magnetiske sø

Fra : Niels Pein

Dato : 27-06-08 01:01

"Anders Majland" skrev ...

> Så du giver ikke den skylden for "botaniseringen" - Så må det være
> trailerens skyld med den magnetiske sø
Det var simpelthen for høj fart til det pågældende sving. Ingen bil havde
klaret det sving i den fart.
Men det er da fint at jeg bare kan køre videre efter at være blevet trukket
fri. Ingen skader der er værd at nævne, så vidt jeg ved. Så den er da
nogenlunde solid også.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-06-08 12:28

On Thu, 26 Jun 2008 01:25:20 -0700 (PDT), Niels.Pein@gmail.com wrote:

> [...]
>heller ikke gjort det. Jo, jeg har skiftet en pære.
>Men jeg skal nok sige til her i gruppen hvis der bliver noget bøvl med

Det samme lover jeg, når det gælder Sonata'en.

Den kører bare.

--

Venlig hilsen
Folmer