Nummerplader til trailer = 56 km. væk!?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-06-08 22:52

Køber nok en 750 kgs. trailer hos Harald Nyborg i morgen.

Adspurgt sagde de at jeg skal til Haderslev for at hente nummerpladen, altså
112 kms. kørsel!

Kan man evt. få den sendt (for at holde co2 udslippet lidt nede)?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 26-06-08 01:31

> [...]
> altså 112 kms. kørsel!
>
> Kan man evt. få den sendt (for at holde co2 udslippet lidt nede)?

Desværre.
Jf. http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1717414 skal man møde personligt op (se
øverste venstre sektion under "Nye nummerplader")

I øvrigt må det vel nærmest være mod gruppens fundsats at forsøge at
minimere kørsel?

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-06-08 07:10

Ole Gaarde Kristensen skrev:

> Desværre.
> Jf. http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1717414 skal man møde personligt
> op (se øverste venstre sektion under "Nye nummerplader")

Man tror det er løgn!

> I øvrigt må det vel nærmest være mod gruppens fundsats at forsøge at
> minimere kørsel?

Jeg er en farlig afviger!

Fra : Brian Lund

Dato : 26-06-08 09:16

> Jeg er en farlig afviger!

Så må du jo tage tog og busser ;)

Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-06-08 09:33

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 26-06-08 18:56

> Jeg er en farlig afviger!

Det kan man blive citeret for senere - husk det

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-06-08 22:56

Ole Gaarde Kristensen skrev:

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Det kan man blive citeret for senere - husk det

Vi har heldigvis "religions"frihed i Danmark!

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 27-06-08 01:23

> Vi har heldigvis "religions"frihed i Danmark!
> --
Ja *gud* ske tak og lov for det

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-08 09:53

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-06-08 11:00

On Thu, 26 Jun 2008 08:10:14 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Man tror det er løgn!

>Jeg er en farlig afviger!

>--

Det må være noget der ligger til familien.

Jeg har i hvert fald perifert kendskab til en personage der bærer dit
familienavn, der i sandhed er afvigende.

Socialakrobat eller det der er værre, det er hvad han er.

Desuden vil han gerne have mine penge.

Selvfølgelig uden modydelser der kan komme mig til gavn.

Andre steder kaldes det pamperi, men det er der naturligvis ikke tale
om, når det er et medlem af din familie.

Mit råd til dig, Hans, er at afbryde de diplomatiske forbindelser til
denne personage.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-08 12:38

Folmer Rasmussen skrev:

> Andre steder kaldes det pamperi, men det er der naturligvis ikke tale
> om, når det er et medlem af din familie.

Andy?

Kender ham ikke personligt

> Mit råd til dig, Hans, er at afbryde de diplomatiske forbindelser til
> denne personage.

Jeg vil undlade at sætte mig i forbindelse med ham

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-06-08 12:49

On Fri, 27 Jun 2008 13:38:16 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Andy?

>--

Næh, jeg tænker på en vis Carsten.

>--

>Kender ham ikke personligt

>--

Heller ikke Carsten?

>--

>Jeg vil undlade at sætte mig i forbindelse med ham

>--

Den slags skal man altid holde sig fra, uanset familierelationer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-08 20:47

Folmer Rasmussen skrev:

> Næh, jeg tænker på en vis Carsten.

Ingen Carsten (Paulin) i familien

> Heller ikke Carsten?

Nej

Paulin-familien var oprindelig en snæver kreds, har jeg fået at vide (går
ikke selv op i det), men der er kommet en del til efterhånden - ved ikke
hvor de kommer fra.

Der bor så galt en Paulin hér i byen med 3-5000 indbyggere - jeg aner ikke
hvem det er.

> Den slags skal man altid holde sig fra, uanset familierelationer.

Jeg har ellers fået at vide at præster var de værste

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-06-08 21:23

On Fri, 27 Jun 2008 21:47:20 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Ingen Carsten (Paulin) i familien

>Nej

>--

Jeg forstår godt at du nægter.

> [...]

>ikke selv op i det), men der er kommet en del til efterhånden - ved ikke

Kan vi springe storken over, eller vil du ha' det fra begyndelsen?

>--

>Der bor så galt en Paulin hér i byen med 3-5000 indbyggere - jeg aner ikke
>hvem det er.

>--

Noget du betaler børnepenge til, og din kone ikke ved noget om?

>--

>Jeg har ellers fået at vide at præster var de værste

>--

Alle analyser påpeger, at socialakrobater topper listen over personer
man ikke bør have omgang med, men det er korrekt, at præsterne ikke er
ret meget bagud.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-08 21:32

Folmer Rasmussen skrev:

> Jeg forstår godt at du nægter.

> Kan vi springe storken over, eller vil du ha' det fra begyndelsen?

Jeg vil godt ha det fra begyndelsen af, tak!

> Noget du betaler børnepenge til,

Nej

> og din kone ikke ved noget om?

Ja

> Alle analyser påpeger, at socialakrobater topper listen over personer
> man ikke bør have omgang med, men det er korrekt, at præsterne ikke er
> ret meget bagud.

Jeg har ladet mig fortælle at der i princippet heller ikke er den store
forskel

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 21:09

On Wed, 25 Jun 2008 23:51:37 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>112 kms. kørsel!
>
>Kan man evt. få den sendt (for at holde co2 udslippet lidt nede)?

Næh, det kan du nok ikke. Sæt hunden foran cykel-traileren, hvis du
endelig vil holde CO2 udslippet nede, så får du en dejlig træt hund om
aftenen ) Men det er da fuldstændig vanvittigt, at du skal ud på en
længere rejse for et skide nummerskilt.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Mogens

Dato : 26-06-08 21:13

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Men det er da fuldstændig vanvittigt, at du skal ud på en
> længere rejse for et skide nummerskilt.

Haderslev eller Padborg:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349004

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 21:22

On Thu, 26 Jun 2008 20:12:46 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

>Haderslev eller Padborg:
>http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349004

Padborg er da så vidt jeg husker mine eskapader i den egn for 25 år
siden ikke helt så langt væk som Haderslev. Og så kan man lige smutte
over og hente øl samtidig ) (benzin er vist en saga blot - glemmer
aldrig, da jeg havde været ovre og tanke en fredag og kørte rundt med
ugens indkøb (havde jo tømt værelset på Dybbøl Banke og skulle hjem)
sammen med udstyr for 200 kkr og for første gang blev stoppet af en
tolder....han kiggede på mig og på bagsædet og bagagerummet. Jeg
forklarede noget febrilsk, så sagde han de skønne ord "kør bare
videre, jeg har set du har været ovre og du er ikke prof")

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-06-08 22:50

Mogens skrev:

> Haderslev eller Padborg:
> http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349004

Ups!

Manden hos Harald Nyborg sagde "Haderslev" så jeg overvejede ikke andet, og
nu har jeg en aftale deroppe i morgen (med en af vores venner), så dét...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-06-08 22:54

Ivan Madsen skrev:

> Sæt hunden foran cykel-traileren, hvis du
> endelig vil holde CO2 udslippet nede, så får du en dejlig træt hund om
> aftenen )

Har ikke tid!

Skal op klokken 7 og til Haderslev og ud med Blackie når jeg kommer hjem
igen; så i bad, ud med Blackie for 2. gang, spise frokost, til tandlæge,
hente trailer og så til slut på arbejde hvis jeg ellers kan nå det

> Men det er da fuldstændig vanvittigt, at du skal ud på en
> længere rejse for et skide nummerskilt.

Ja, jeg stod osse og rev håret af i store totter da jeg fik dét at vide!

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 17:35

On Thu, 26 Jun 2008 23:54:11 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>hente trailer og så til slut på arbejde hvis jeg ellers kan nå det

>Ja, jeg stod osse og rev håret af i store totter da jeg fik dét at vide!

Vil du låne en pels at rive af - hun skal vist alligevel klippes ned
)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-08 20:50

Ivan Madsen skrev:

> Vil du låne en pels at rive af - hun skal vist alligevel klippes ned
> )

Helt ok

Skal alligevel passe en 9 mdr. golden i uge 29

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 20:58

On Fri, 27 Jun 2008 21:49:57 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Helt ok
>
>Skal alligevel passe en 9 mdr. golden i uge 29

Det tror jeg ikke lige, du vil låne mor hund med datter til. Så bliver
du bare helt skaldet - og din kone også )

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-08 21:08

Ivan Madsen skrev:

> Det tror jeg ikke lige, du vil låne mor hund med datter til. Så bliver
> du bare helt skaldet - og din kone også )

Okay

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-06-08 00:29

On Jun 27, 2:22 am, "Ole Gaarde Kristensen" <netpos...@hotmail.com>