Trailer i Norge
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 22:52

Må jeg lovligt tage ind på en tankstation i Norge og leje en trailer og
koble den på min Dansk indregisteret bil ?

Er der problemer med forsikringen ?

Er der krav om trailerkort i Norge ?

Peter

--

"Always treat your kite like you treat your woman.
Get inside her five times a day and take her to Heaven and back"

Fra : OZ3BTO

Dato : 24-06-08 22:54

"Peter DK" <popeye(snabel)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Always treat your kite like you treat your woman.
> Get inside her five times a day and take her to Heaven and back"

Ved ikke om de har krav om trailoer kort .. Men de har nogen skumle regler
med vægt bremser og hvilken hastighed der må køres med

Fra : Ivar

Dato : 25-06-08 20:58

Peter DK skrev:

> Må jeg lovligt tage ind på en tankstation i Norge og leje en trailer og koble
> den på min Dansk indregisteret bil ?

Hvis du ikke får noget brugbart svar her, kan du prøve i:
no.teknologi.bil

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?