VW bobbel prøve-sidning i Århus
Fra : Filip

Dato : 24-06-08 18:47

Jeg er på udkig efter en VW bobbel (1968-1974), men inden jeg kommer alt for
langt omkring, skal jeg først lige finde ud af om jeg overhovedet kan være
inde i sådan en, da jeg er et ret stort menneske. Hvis jeg ikke kan være i
den, så kan jeg jo spare mig selv for en masse besvær og begynde at kigge
efter noget andet.
Hvis du har sådan en tæt på Århus, vil jeg spørge om jeg må have lov til at
komme og prøve at sidde i den.

Mvh Filip Ravn

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-06-08 21:28

"Filip" <> skrev i meddelelsen ...
> [...]
> kigge efter noget andet.
> Hvis du har sådan en tæt på Århus, vil jeg spørge om jeg må have lov til

Inden du køber sådan en tingest så overvej lige, hvorfor den hedder en
Hitlers hævn.

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 21:33

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen

> Inden du køber sådan en tingest så overvej lige, hvorfor den hedder en
> Hitlers hævn.
>
> mvh
> Henning

Troll?

--
/HB

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-06-08 12:24

Henning Præstegaard <onkelhenning@not.vallid> wrote in

> Inden du køber sådan en tingest så overvej lige, hvorfor den hedder en
> Hitlers hævn.

Hedder den det? En søgning på "hitlers hævn" giver 4 hits. Ingen handler om
en VW.

En søgning på "hitlers revenge" giver til gengæld 645 hits. Af dem
forbindes halvdelen med VW, men det er primært fordi der findes en bruger
på et sydafrikansk VW forum med "hitlers revenge" som nick.

Resten er stortset kommentarer til amerikanerbiler der får stryg af moddede
VW'er i dragrace.

"Hitlers hævn" ligner mere "Hennings mareridt".

Holder med HB... Troll.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-06-08 21:12

"Kent Oldhøj" <> skrev i meddelelsen ...

> Hedder den det? En søgning på "hitlers hævn" giver 4 hits. Ingen handler
> om
> en VW.

Nåda. Det viser sig jo at det åbenbart kun er i min begrænsede omgangskreds
at
en boble bliver kaldt en Hitlers hævn.

> [...]
> på et sydafrikansk VW forum med "hitlers revenge" som nick.
>
> Resten er stortset kommentarer til amerikanerbiler der får stryg af

Intersant.

> "Hitlers hævn" ligner mere "Hennings mareridt".
>
> Holder med HB... Troll.

Troll... må jeg være fri.

Ok. En boble er ikke lige min yngling, men anderkender at der er folk der
elsker
de gamle tingester. Man kan ikke tage fra boblerne at de har sjæl.

mvh
Henning

Som stadig kalder en boble for hitlers hævn.

Fra : Henrik

Dato : 30-06-08 18:53

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kigge efter noget andet.
> Hvis du har sådan en tæt på Århus, vil jeg spørge om jeg må have lov til

Hej Filip.
Tag til Kaløvig en Tirsdag aften. Dér mødes bla. en masse Volkswagen
entusiater med deres bobler. Du kan med ret stor sikkerhed få lov at sidde
bag rattet i een - og måske være med på en "prøvetur". Prøv det - om ikke
andet ser du en masse spændende gamle biler, og det koster ingenting.

Så vidt jeg kan se, ejes de ikke alle af sportstrænede typer, så jeg tror
godt du kan finde dig til rette

Inspiration: http://www.vwclubaarhus.dk og
http://www.vwclubaarhus.dk/link.html
/Henrik M.

Fra : Henrik

Dato : 13-07-08 19:41

"Henrik" <oz5adx@not_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bag rattet i een - og måske være med på en "prøvetur". Prøv det - om ikke
Fik du prøvet en boble?
/Henrik M.