Solfilm
Fra : Ukendt

Dato : 23-06-08 17:48

Hey.
Jeg købte ny bil i April måned og i den forbindelse fik jeg tonet ruderne
med solfilm gennem forhandleren. Resultatet er jeg ikke tilfreds med da der
er en del bobler ( ~ 1x1 mm ca.) Er det normalt at der er små bobler efter
solfilm montering eller skal jeg gå til dem og klage?
Grunden til at jeg har ventet er at jeg ville se om det ikke gik i sig selv
efter et stykke tid - nu ca 2,5 måned.

--
/HB
08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 23-06-08 18:15

Hejsa

du skal klage, der må ikke være bobler i hvis det er sat rigtigt på..

jeg har fået lavet 4 biler nu hos ham her http://tintshop.dk/ og har aldrig
mødt nogen form for problemer med det.

thomas

Fra : H C Jensen

Dato : 24-06-08 13:17

> [...]
>
> --
> /HB
> 08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

Dårligt arbejde

Der skal ikke være luftbobler når det er monteret

De forsvinder aldrig

Få det lavet om

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 13:33

"H C Jensen" <ask@me.if.dk> skrev i meddelelsen

> Dårligt arbejde
>
> Der skal ikke være luftbobler når det er monteret
>
> De forsvinder aldrig
>
> Få det lavet om
>
> Hans

Ok må forbi forhandleren til en lille snak.

--
/HB

Fra : Klaus G.

Dato : 24-06-08 17:48

> [...]
> Grunden til at jeg har ventet er at jeg ville se om det ikke gik i sig
> selv efter et stykke tid - nu ca 2,5 måned.
Der vil være små bobler rundt i kanten, hvis vinduerne i forvejen har sådan
en sort spættet kant. Hvis ikke dine vinduer har det, så skal der _IKKE_
være det mindste nogen som helst steder.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery