Føj for den da :-(
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-06-08 16:27

Scott Kalitta dræbt lørdag under dragrace:
http://www.youtube.com/watch?v=DziJdGwFQjU
(viser uheldet)
Eksplosion med 300 mph og efterfølgende ind i en mur 'head on'.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 22-06-08 16:56

> Scott Kalitta dræbt lørdag under dragrace:
> http://www.youtube.com/watch?v=DziJdGwFQjU
> (viser uheldet)
> Eksplosion med 300 mph og efterfølgende ind i en mur 'head on'.

Ja det er godt nok en grim ulykke!
Det værste - ud over han dør - er at han måske overlever første eksplosion
og dernæst har 4-5 sekunder til at indse at det er forbi, og at han intet
kan gøre.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-06-08 17:45

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=DziJdGwFQjU
> (viser uheldet)
> Eksplosion med 300 mph og efterfølgende ind i en mur 'head on'.

Det ser sgu ikke godt ud.
Der mangler jo også fuldstændig en afkørselszone af ordentlig længde på den
bane.

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-08 01:55

For satan da

Jeg kører selv Dragracing , og forstår slet ikke den bane , vi skal have en
meget lang sandkasse for enden af banen

Nu kan jeg ikke se hvor lang banen er , men vi skal have de 402 m +
bremselængde 600 m som afsluttes med en sandkasse , mener det er 30 m og
derefter et stykke flad areal så 1002 m asfald skal der være og det ser slet
ikke sådan ud på filmen , men vil da lige undersøge banen beskaffenhed ?

RIP

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Martin

Dato : 23-06-08 02:21

PE wrote:
> [...]
> ikke sådan ud på filmen , men vil da lige undersøge banen beskaffenhed ?

Det synes jeg også bestemt der plejer at være, men der er kørt på den
bane siden 1965

<http://en.wikipedia.org/wiki/Old_Bridge_Township_Raceway_Park>

Fra : TJ

Dato : 23-06-08 09:06

On Sun, 22 Jun 2008 17:27:27 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Scott Kalitta dræbt lørdag under dragrace:
>http://www.youtube.com/watch?v=DziJdGwFQjU
>(viser uheldet)
>Eksplosion med 300 mph og efterfølgende ind i en mur 'head on'.

Bar-B-Que!
Ja, det er jo risikoen ved den slags "sportsgrene".

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Møller

Dato : 23-06-08 09:35

TJ skrev:

> Bar-B-Que!
> Ja, det er jo risikoen ved den slags "sportsgrene".

Jeg er også tilbøjelig til at kategorisere det som testkørsel og ikke sport.

Møller

Fra : TJ

Dato : 23-06-08 12:55

On Mon, 23 Jun 2008 10:35:06 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>Jeg er også tilbøjelig til at kategorisere det som testkørsel og ikke sport.

"He who lives by the sword dies by the sword"...

--
Now Yousee it...Now You don't!