geu 12469
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-08 10:14

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev :

> [...]
>http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=4184373&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=146&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

Hvad er problemet ?

På førerpladsen skal du ikke bruge nakkestøtterne bag, og kan heller
ikke se fælgene ;)

Goshhh... ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 22-06-08 11:46

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Hvad er problemet ?

Detaljeren, mni ven - detaljerne :)

> På førerpladsen skal du ikke bruge nakkestøtterne bag, og kan heller
> ikke se fælgene ;)

Handler det jo ikke om, do

> Goshhh... ;)

Jow jow...

Fra : H C Jensen

Dato : 22-06-08 10:57

Der skal da ikke være alufælge på sådan en klassiker

Hans

Fra : Mogens

Dato : 22-06-08 11:49

"H C Jensen" <ask@me.if.dk> skrev i en meddelelse

> Der skal da ikke være alufælge på sådan en klassiker

Ja dét skal der.

Jeg tror, ikke de 2 biler sælges til prisen overhovedet - helt hen i skoven
IMO...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-06-08 15:08

Mogens wrote:

> Jeg tror, ikke de 2 biler sælges til prisen overhovedet - helt hen i
> skoven IMO...

Priserne er ikke helt ved siden af.
300 SEL 6,3 plejer at ligge fra ca. 25000 euro og op til 150000 euro (har
jeg set).
Dette eksemplar har jo så næsten kun holdt stille (40000 km), hvilket (IMHO)
burde give en højere pris.
600'eren er jo 100% istandsat og det koster på sådan en slæde.
Jeg læste for nyligt en tysk artikel, om netop 6,3'eren (samme motor i begge
biler) og der skev de, at en normal renovering af motoren alene, den koster
i omegnen af 25000 euro.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kåre

Dato : 22-06-08 11:11

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=4184373&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=146&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

Det' ingen problem:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=1879043710&n=2095234505

Køb du bare, og så et smut forbi Svansen, så skal du nok blive glad.

Kåre

Fra : Mogens

Dato : 22-06-08 11:47

"Kåre" <kaare@megajam.dk> skrev i en meddelelse

> Det' ingen problem: www.thansen.dk/products.asp?c=1879043710&n=2095234505
> Køb du bare, og så et smut forbi Svansen, så skal du nok blive glad.

Nope - skod, IMO...

Fra : Kåre

Dato : 22-06-08 22:28

> "Kåre" <kaare@megajam.dk> skrev i en meddelelse

> Nope - skod, IMO...

Det var altså også bare ment som en joke
VIRKELIG skod! Decideret pinligt at sætte sådan nogle på sin bil, uanset
hvilken....

Kåre

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-06-08 21:39

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in

> Jeg mener, hverken alu-fælge eller nakkestøtter bag :)

I den stand og km er der faktisk tale om en sjældenhed. Ja, prisen er høj,
men ikke usædvanlig høj.

> Hér har de husket nakkestøtterne, men alu-fælgene mangler stadig.
> Sælger må være bindegal

En totalt restaureret 600, med mange fine detaljer, inkl de originale og
meget eftertragtede fælgkapper. Sådan en slæde har som den eneste bil i
verden et komplet hydraulisk system til betjening af sæder, vinduer,
soltag, centrallås osv. Altsammen fordi larmen fra små surrende elmotorer
var forstyrrende. Det koster kassen at sætte istand.

Og så er prisen pludselig ikke så tosset endda.

Stadig den ultimative luxusbil for mange. Er vel for limousiner hvad
Bugatti Veyron er for supersportsvogne: En bil der er skabt uden smålig
skelen til budget og økonomisk gevinst, men alene med henblik på at skabe
det ultimative, sublime.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-06-08 22:07

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bugatti Veyron er for supersportsvogne: En bil der er skabt uden smålig
> skelen til budget og økonomisk gevinst, men alene med henblik på at skabe

Alt det hydraulik må da veje en del.
Hvad vejer sådan en skude egentlig?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens

Dato : 22-06-08 22:30

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Alt det hydraulik må da veje en del.
> Hvad vejer sådan en skude egentlig?

Nu fandtes den jo i forskellige størrelser, men fra 2,5 ton og op

Fra : Søren

Dato : 23-06-08 07:59

Mogens skrev:
> [...]
> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=4184373&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=146&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

Alufælge?

Du er ikke værdig til sådan en bil. Køb du hellere en Fast and Furious
riskoger med lys under bunden og det der er værre. Der kan du sætte
alufælge på med god samvittighed.

mvh Søren .. som lige har købt en '66 Caddy i USA - som bestemt ikke
skal have alufælge.

Fra : Thomas

Dato : 23-06-08 13:58

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in message
> [...]
> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=4184373&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=146&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

Jeg vil lige skære det ned til 6 ord... "KLASSE" nånej det var 6 bokstaver

Var det ikke Simon Spies der købte 2, så han altid havde én i reserve ?

Mvh

Thomas

Fra : Mogens

Dato : 23-06-08 18:46

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil lige skære det ned til 6 ord... "KLASSE" nånej det var 6
> bokstaver

Jow jow...

> Var det ikke Simon Spies der købte 2, så han altid havde én i reserve ?

Yes, det er nemlig rigtig. Bilerne har netop været omtalt i "avisen"

Fra : Thomas

Dato : 24-06-08 14:33

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jow jow...

> Yes, det er nemlig rigtig. Bilerne har netop været omtalt i "avisen"

Nogen links ? Var det ikke en kort og en lang modellos ?

Mvh

Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-06-08 14:42

Thomas wrote:

> Nogen links ? Var det ikke en kort og en lang modellos ?

Den ene af Spies's 600'ere, står på Teknisk Museum i Helsingør og der har
den stået i en del år.
http://www.tekniskmuseum.dk/mod_inc/?p=itemModule&id=206&kind=9&pageId=

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 24-06-08 18:21

> Den ene af Spies's 600'ere, står på Teknisk Museum i Helsingør og der har
> den stået i en del år.
> www.tekniskmuseum.dk/mod_inc/?p=itemModule&id=206&kind=9&pageId=

En kort og en lang MB 600 - og her er linket til artiklen:
www.ugeavisen-holsted.dk/scr.php?screen=article&i=4751

Fra : Thomas

Dato : 25-06-08 18:27

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse

> En kort og en lang MB 600 - og her er linket til artiklen:
> www.ugeavisen-holsted.dk/scr.php?screen=article&i=4751

Jeg takker

Damn der ville være prestige i at have råd til ikke bare at købe den men
også at holde den kørende ! Men så skal man vel være rejsekonge eller
oliesheik

Mener engang jeg så noget i tv , hvor de nævnte at et træindlæg (vist) til
en af dørene kostede 40000,- eller noget tilsvarende helt vildt. Fåes nok
ikke igennem tsvansen ;)

Mvh

Thomas