To her fra gruppen mødtes i går.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-06-08 12:35

Som overskriften indikerer så mødtes to her fra gruppen i går på en
bar i hovedstaden.

Efter at have hilst på hinanden, begynder den ene straks, meget
ophidset, at fortælle:

Du tror det er løgn, men i forgårs da jeg var på tanken for at
støvsuge bilen, så kom Helena Christensen s'gu gående forbi.

Og sateme om hun ikke begyndte at smide kludene. Dem allesammen.

Og da hun så var splitternøgen, kastede hun sig ind på bagsædet af min
nye bil, og tilbød mig sin krop.

Så fik den anden langt om længe et ord indført. Han fremstammede:

Hva' hva' fa'en! Host host, har du fået ny bil. Fortæl fortæl.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 20-06-08 12:47

[Default] On Fri, 20 Jun 2008 13:34:39 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Så fik den anden langt om længe et ord indført. Han fremstammede:
>
>Hva' hva' fa'en! Host host, har du fået ny bil. Fortæl fortæl.

Interessant! Jeg har faktisk tit tænkt på hvad det mon egentlig er for
nogle mennesker der er i nyhedsgrupperne og på hvordan det ville være
at rende på dem irl

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-06-08 13:18

Martin Mose Larsen skriver:

> Interessant! Jeg har faktisk tit tænkt på hvad det mon egentlig er for
> nogle mennesker der er i nyhedsgrupperne og på hvordan det ville være
> at rende på dem irl

Jeg render da af og til ind i Leonard (vi har samme hobby), Martin
Bjerre har jeg haft besøg af i anledningen af en Renault med defekt
elektronik. Så det hænder da at vi er nogle der render ind i
hinanden........

Var det ikke også Brian der havde set bagenden af min Touran ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-06-08 14:38

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> hinanden........
>
> Var det ikke også Brian der havde set bagenden af min Touran ?

Jamen tidligere blev der endda afholdt sammenkomster, med brugerne af denne
gruppe, hvem husker ikke den legendariske grillfest hos Hans Paulin
http://www.perbeer.dk/dfb.htm

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 17:17

> Jamen tidligere blev der endda afholdt sammenkomster, med brugerne af
> denne gruppe, hvem husker ikke den legendariske grillfest hos Hans Paulin
>
> http://www.perbeer.dk/dfb.htm

Jep - kanon. Jeg har sgu den røde Alfa Romeo jakke endnu
Vi kørte også go-kart i Roskilde på et tidspunkt.
(billeder?)

Biler i Bella med efterfølgende stegt flæsk i Køge var også fast indslag - i
GAMLE dage!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-08 21:45

Mogens skrev

> Jep - kanon. Jeg har sgu den røde Alfa Romeo jakke endnu

Og jeg har stadig dine gafler!
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 21:53

> Mogens skrev

> Og jeg har stadig dine gafler!

He he...

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-08 19:10

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen tidligere blev der endda afholdt sammenkomster, med brugerne af
> denne gruppe, hvem husker ikke den legendariske grillfest hos Hans Paulin
>
> http://www.perbeer.dk/dfb.htm

Jeg tror at mange foretrækker at være anonyme idag. Der er enkelte der gerne
får tilfredsstillelse fra at hagle personer herinde og så er det måske svært
at se folk i øjnene irl?

Jeg ville personligt ikke have noget imod noget initiativ til noget
sammenkomst. Det ville dog være bedst hvis det var i relation til noget
bil/motorsports arrangement - det syns jeg kunne være fedt!

--
/HB

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-08 21:44

Per Beer Hansen skrev

> Jamen tidligere blev der endda afholdt sammenkomster, med brugerne af
> denne gruppe, hvem husker ikke den legendariske grillfest hos Hans
> Paulin

Jeg glemmer det i hvert fald aldrig!

"Dejlig fest - har sølvtøjet endnu!"

Fra : Brian

Dato : 20-06-08 16:30

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Var det ikke også Brian der havde set bagenden af min Touran ?

Jo, men kun indtil du fandt din plads i højresporet, derefter så du bagenden
af Saab'en indtil jeg kørte fra

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-06-08 18:41

Brian skriver:

> Jo, men kun indtil du fandt din plads i højresporet, derefter så du bagenden
> af Saab'en indtil jeg kørte fra

Nå ja, du kørte jo "racerløb"

Er for øvrigt også rendt over Per "sparegris og trailerekspert".

Fra : Jørgen L.

Dato : 20-06-08 12:48

> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

rofl

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : TJ

Dato : 20-06-08 12:54

On Fri, 20 Jun 2008 13:34:39 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Hva' hva' fa'en! Host host, har du fået ny bil. Fortæl fortæl.

Eller:

- Har din kone kørekort?
- Nej, bilen så sådan ud, da vi købte den...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-06-08 14:35

TJ wrote:

> - Har din kone kørekort?
> - Nej, bilen så sådan ud, da vi købte den...

Ja og hvis det var meningen, at kvinder skulle køre bil, så havde rattet nok
siddet i deres side, ik' ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 20-06-08 14:37

> Ja og hvis det var meningen, at kvinder skulle køre bil, så havde
> rattet nok siddet i deres side, ik' ?

Og topmålet af blandede følelser er når Svigermor er kørt ud over Møns
klint i ens splinter nye bil

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : bk

Dato : 20-06-08 14:55

og nu er det bare sådan at Helena Christensen ikke kan hidsen en alm.mand op
af sofaen.Hun er bare ikke kvinde nok.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-06-08 15:28

On Fri, 20 Jun 2008 15:55:12 +0200, "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk>
wrote:

>og nu er det bare sådan at Helena Christensen ikke kan hidsen en alm.mand op
>af sofaen.Hun er bare ikke kvinde nok.

>--

Jeg er ikke enig med dig, men det er nok også derfor vi ikke kører
rundt i samme slags bil allesammen.

Når du alligevel ligger på sofaen og venter på én der er kvinde nok,
kunne du så ikke tage op til overvejelse, at undlade at topposte?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 17:19

> Jeg er ikke enig med dig, men det er nok også derfor vi ikke kører
> rundt i samme slags bil allesammen.

Jeg har mødt hende - kæft mand da !!

Fra : KMH

Dato : 21-06-08 07:33

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har mødt hende - kæft mand da !!

Enten må det være utroligt længe siden, eller også har du kikset noget
omkring følgende tommelfinger husker;

"Hellere 2 på 20 end 1 på 40 - Men 4 på 10, det er noget svineri"

M.v.h.
Kim

Fra : Mogens

Dato : 21-06-08 12:40

"KMH" <home@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Enten må det være utroligt længe siden, eller også har du kikset noget
> omkring følgende tommelfinger husker;
> "Hellere 2 på 20 end 1 på 40 - Men 4 på 10, det er noget svineri"

Nej, det er et år eller 2 siden...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-06-08 16:18

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> wrote in

> og nu er det bare sådan at Helena Christensen ikke kan hidsen en
> alm.mand op af sofaen.Hun er bare ikke kvinde nok.

Der skal sikkert en ordentlig matrone til at hive dig op af sofaen

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-06-08 17:41

Isang tao pinangalanan, bk nagsulat:

>og nu er det bare sådan at Helena Christensen ikke kan hidsen en alm.mand op
>af sofaen.Hun er bare ikke kvinde nok.

<Jeg snipper lige alt det du bundciterede>

Hvis man lige smider en pose over hendes hovede.......
Så er resten da ellers et flot syn.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-08 15:50

> [...]
>
> Så fik den anden langt om længe et ord indført. Han fremstammede:
>
> Hva' hva' fa'en! Host host, har du fået ny bil. Fortæl fortæl.

Jeg vil da meget gerne vide hvilken tank det var.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Jan Vennike

Dato : 20-06-08 16:37

> [...]
>
> Så fik den anden langt om længe et ord indført. Han fremstammede:
>
> Hva' hva' fa'en! Host host, har du fået ny bil. Fortæl fortæl.

Her er en nørd en:

To it-nørder sad og talte på en bar efter arbejde.
»Ved du hvad. I går mødte jeg en fantastisk blondine på en bar,« siger
den ene af nørderne.
»Hvad gjorde du så,« spurgte den anden.
»Jo, jeg inviterede hende hjem, og vi fik et par drinks. Vi kom i
stemning, og så bad hun mig pludselig om at tage alt hendes tøj af,«
forklarede den første.
»Du tager pis på mig,« siger den anden nørd, men den første fortsætter:
»Så tog jeg hendes miniskørt af og løftede hende op på bordet ved siden
af min nye bærbare.«
»Er det rigtigt? Har du fået en ny bærbar. Hvad er det for én«

--
/Jan

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 20-06-08 17:55

On Fri, 20 Jun 2008 15:34:32 +0200, Per Beer Hansen wrote:

> Ja og hvis det var meningen, at kvinder skulle køre bil, så havde rattet
> nok siddet i deres side, ik' ?

Den duer da ikke i England....

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-06-08 18:02

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> Så fik den anden langt om længe et ord indført. Han fremstammede:
> Hva' hva' fa'en! Host host, har du fået ny bil. Fortæl fortæl.

Hvem af dem var du?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk
(QSH: Hjemme på weekend)

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-06-08 18:28

Finn Guldmann wrote:

> Hvem af dem var du?

Jeg skal hilse fra Helena og sige atdet ikke var Folmer

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-06-08 18:30

Torben Scheel wrote:

> Jeg skal hilse fra Helena og sige atdet ikke var Folmer

...der fortalte.

Nå, jeg må tilbage til bagsædet.

--
vh
Torben

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-06-08 18:46

On Fri, 20 Jun 2008 19:30:03 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>..der fortalte.
>
>Nå, jeg må tilbage til bagsædet.

>--

More dig på andres bekostning, det har du begreb om.

Du skal dog være hjerteligt velkommen, idet jeg véd, at når jeg får
strikket en tilpas ondskabsfuld fatwa sammen, og får sendt den i din
retning, så tager du det med ophøjet ro.

Nå for satan, nu fik jeg skrevet fatwa!!

Vidste du at amerikanerne er begyndt at læse danske newsgroups?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-06-08 18:48

Folmer Rasmussen skriver:

> Nå for satan, nu fik jeg skrevet fatwa!!

I stedet for Feta - stakkel.

> Vidste du at amerikanerne er begyndt at læse danske newsgroups?

Jeps - de fatter bare ikke så meget.

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-06-08 10:09

Folmer Rasmussen wrote:

> More dig på andres bekostning, det har du begreb om.

Du inviterede

> [...]
> retning, så tager du det med ophøjet ro.
>
> Nå for satan, nu fik jeg skrevet fatwa!!
>
> Vidste du at amerikanerne er begyndt at læse danske newsgroups?

Kryptér det : http://www.rot13.com/

Bt sbegæy v fgrqrg uibeqna qrg tåe zrq qva ivqrbbireiåtavat ns yrtbovyrear

--
vh
Torben

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 10:15

On Sat, 21 Jun 2008 11:08:34 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Du inviterede

>--

Jada.

>--

>Kryptér det : http://www.rot13.com/
>
>Bt sbegæy v fgrqrg uibeqna qrg tåe zrq qva ivqrbbireiåtavat ns yrtbovyrear

>--

Sådan et tastatur har jeg også haft engang.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-06-08 10:25

Folmer Rasmussen wrote:

> Sådan et tastatur har jeg også haft engang.

Men du læste ikke opfordringen

--
vh
Torben

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-06-08 14:39

Isang tao pinangalanan, Torben Scheel nagsulat:

klip

>Kryptér det : http://www.rot13.com/
>
>Bt sbegæy v fgrqrg uibeqna qrg tåe zrq qva ivqrbbireiåtavat ns yrtbovyrear

Xna qva alurqfyæfre vxxr xyner qrg fryi?

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Tom Jensen

Dato : 21-06-08 14:52

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> Isang tao pinangalanan, Torben Scheel nagsulat:
>
> klip

> Xna qva alurqfyæfre vxxr xyner qrg fryi?

.

sbyzre une fher gære bt unaf ynfgovy re tevz

så ser vi om har tjek på det

mvh tom

Fra : TJ

Dato : 21-06-08 14:54

On Sat, 21 Jun 2008 15:51:33 +0200, "Tom Jensen" <t-j@adslhome.dk>
wrote:

>sbyzre une fher gære bt unaf ynfgovy re tevz
>
>så ser vi om har tjek på det

; )

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Tom Jensen

Dato : 21-06-08 14:53

"Tom Jensen" <t-j@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> så ser vi om har tjek på det
>
> mvh tom

sbyzre une fher gære bt unaf ynfgovy re tevz

prøver lige igen

så ser vi om "folmer" har tjeck på det

mvh tom

Fra : TJ

Dato : 21-06-08 14:57

On Sat, 21 Jun 2008 15:53:29 +0200, "Tom Jensen" <t-j@adslhome.dk>
wrote:

>sbyzre une fher gære bt unaf ynfgovy re tevz
>
>prøver lige igen
>
>så ser vi om "folmer" har tjeck på det

Qrg oheqr v uireg snyq iæer ra fzny fnt zrq qra arjfernqre una une...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 17:35

wrote:

>"Tom Jensen" <t-j@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>sbyzre une fher gære bt unaf ynfgovy re tevz
>
>prøver lige igen
>
>så ser vi om "folmer" har tjeck på det

>--

Det er s'gu i orden at du mener at jeg har sure tæer. Udstående
fortænder og flyveører kunne du også være sluppet af sted med, meeeeen
at kalde min lastbil grim, det finder jeg mig fanneme ikke i!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-06-08 18:53

Isang tao pinangalanan, Tom Jensen nagsulat:

YBY
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-08 15:30

>Xna qva alurqfyæfre vxxr xyner qrg fryi?

Ah zå v faneg ubyqr bc zrq qrg svf !

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-08 17:07

Un! - Fxny fxh unir syæfxrfgrt gvy nsgra - zvg qrz tnamra zbyrivggra

--
/HB

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 17:37

On Sat, 21 Jun 2008 16:29:51 +0200, jan_stevns wrote:

>Ah zå v faneg ubyqr bc zrq qrg svf !

>--

Ja, og det kan kun gå for langsomt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-06-08 22:02

Torben Scheel skrev:
> Jeg skal hilse fra Helena og sige atdet ikke var Folmer

Nå, du var måske den anden?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk
(QSH: Hjemme på weekend)

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-06-08 12:41

Finn Guldmann wrote:

> Nå, du var måske den anden?

Fordømt!

--
vh
Torben

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 12:49

On Sat, 21 Jun 2008 13:41:08 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Fordømt!

>--

Ja, han er ikke nem at løbe om hjørner med, ham Finn. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen