Undervognsbehandling Århusområdet hvor?
Fra : Fredy Skou Christens~

Dato : 19-06-08 20:05

Er der nogen der har(eller kender nogen der har) et rigtigt godt
tilbud på undervognsbehandling i Århusområdet...?

MVH

Fredy

Fra : martin bjerre

Dato : 19-06-08 20:31

"Fredy Skou Christensen (slet RQC07)" <66@RQC07c.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har(eller kender nogen der har) et rigtigt godt
> tilbud på undervognsbehandling i Århusområdet...?
>
> MVH
>
> Fredy

Jeg kender ikke priserne, men jeg ved at KB True i risskov udfører et
rigtigt godt stykke arbejde.

Martin (der ingen forbindelse har til KB True)

Fra : NHF

Dato : 19-06-08 20:47

Jeg har god erfaring med LT Auto i Hørning som benytter Dinitrol.

NHF, Århus

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 20-06-08 08:10

Fredy Skou Christensen (slet RQC07) wrote:
> Er der nogen der har(eller kender nogen der har) et rigtigt godt
> tilbud på undervognsbehandling i Århusområdet...?

Definition af århusområdet?

Jeg fik min behandlet hos Dinitrol Hadsten (Thomas Bach, mener jeg
værkstedet hedder). Og den var rigtig pænt behandlet, både underneden og
udvendigt (rigtig flot rengjort overalt).

Thomas

Fra : Sørensen

Dato : 20-06-08 09:44

"Fredy > skrev ...
> Er der nogen der har(eller kender nogen der har) et rigtigt godt
> tilbud på undervognsbehandling i Århusområdet...?

Nu ved jeg ikke hvor smart det er at gå efter det billigste, pris og
kvalitet hænger somme tider sammen,,, men også kun somme tider !
Jeg fik en amerikaner hjem fra USA i 2006 og stillede den ind til K.B.True i
Risskov som tidligere havde et godt ry, da bilen var "Rå" fra USA betalte
jeg ekstra for en "dobbeltbehandling" og motorvask.

Ved afhentning konstaterede jeg at der ikke var sket noget i motorrummet og
trode at De havde glemt motorvasken, men nej Det kunne ikke gøres bedre.
Efter hjemkomst konstaterede jeg at begge bagskærme ikke havde fået
overhovedet og dørene kun havde fået et pust i gennem hullerne til
dørhøjtalere.mm.(Dokumenteret med foto)
De fik den ind igen og sprøjtede efter De smed også et par dåser
undervognsbehandling i begagerummet, (så kunne jeg nok selv lige sprøjte der
hvor De havde glemt det).
Rygterne siger at efter sønnen har overtaget er kvaliteten gået ned og
fortjenesten op.

vh.
Sørensen

Fra : KMH

Dato : 20-06-08 12:55

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der hvor De havde glemt det).
> Rygterne siger at efter sønnen har overtaget er kvaliteten gået ned og

Det ligger meget op af en oplevelse jeg havde samme sted for et års tid
siden.........
Jeg (og ikke mindst bilen) blev behandlet på en måde som helt sikkert _IKKE_
får mig til at lægge flere penge i den bix.

M.v.h.
Kim