Trafik i morgen: Farum-Øresundsbroen?
Fra : Herman Persson

Dato : 19-06-08 16:30

Er der nogen, der kan give et bud på trafikkken på motorringvejen på
strækningen på E 47 - fra Hillerødmotorvejen og videre sydpå?
Afgang Farum ved 11-tiden.
Der er jo en del vejarbejde på motorringvejen......

På forhånd tak.

Hilsen Herman.

Fra : Møller

Dato : 19-06-08 17:03

Herman Persson skrev:
> Er der nogen, der kan give et bud på trafikkken på motorringvejen på
> strækningen på E 47 - fra Hillerødmotorvejen og videre sydpå?
> Afgang Farum ved 11-tiden.
> Der er jo en del vejarbejde på motorringvejen......

Den er godtnok svær: spå om fremtiden

men hvis der ikke er uheld, ingen problemer, en del biler, men det går glidende. (normalt)

Farum - Malmø ca 45 min
Farum - Broen ca. 35 min

Møller

Fra : Herman Persson

Dato : 19-06-08 17:18

"Møller" <e@bg2n.dk> skrev i en meddelelse

> Den er godtnok svær: spå om fremtiden

Jeg sætter pris på, at du prøver

> men hvis der ikke er uheld, ingen problemer, en del biler, men det går
> glidende. (normalt)

Tak, en af grundene til spørgsmålet er, at jeg kørte nordpå ad torsdag i
sidste uge - ved 15-tiden. Vores trafik gled fint, mens de sydgående holdt
stille kilometer efter kilometer. Måske er det sikrere at tage Nordre
Ringvej til Glostrup og så hoppe på motorvejen der (?)

Hilsen Herman.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-06-08 17:42

On Thu, 19 Jun 2008 17:29:48 +0200, "Herman Persson"
<Mister.Man@mail.dk> wrote:

> [...]
>Afgang Farum ved 11-tiden.
>Der er jo en del vejarbejde på motorringvejen......

Det kan godt være at det lyder åndsvagt, men at fortsætte ind gennem
byen, over Langebro og gennem Ørestaden, og nappe motorvejen der, er
ikke altid så towligt.

Der skal ikke gå ret meget galt på M3, før det kan betale sig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 19-06-08 17:58

On Thu, 19 Jun 2008 18:18:21 +0200, Herman Persson wrote:

> [...]
> holdt stille kilometer efter kilometer. Måske er det sikrere at tage
> Nordre Ringvej til Glostrup og så hoppe på motorvejen der (?)

Mon dog. M3 plejer ikke at være det helt store problem midt på formiddagen
(hvis det ikke regner for meget og/eller de har fået renset afløbet ved
Frederikssundsvej...).

Bemærk forresten vejarbejdet på Amager motorvejen
http://www.trafikken.dk/tmregion.asp?page=document&objno=7162

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-08 18:10

<Mister.Man@mail.dk> wrote:

> [...]
>Afgang Farum ved 11-tiden.
>Der er jo en del vejarbejde på motorringvejen......

Tag den vej, du foretrækker. På det tidspunkt plejer M3 at være
rimelig at komme frem på. (uheld kan man ikke gardere sig mod) Du skal
i hvert fald ikke vove dig ud ad Amager Strandvej - der har de
opfundet en forhindring
Tjek for vejarbejde før afgang - de har sq altid gang i et eller andet
på denne årstid.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Herman Persson

Dato : 19-06-08 23:37

Tak til jer alle, og i fuld tillid til Folmers evner som profesionel bilist
vælges turen gennem København, ad Lossepladsvej og ud på motorvejen.

Hilsen Herman.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-06-08 15:36

On Fri, 20 Jun 2008 00:36:41 +0200, "Herman Persson"
<Mister.Man@mail.dk> wrote:

>Tak til jer alle, og i fuld tillid til Folmers evner som profesionel bilist
>vælges turen gennem København, ad Lossepladsvej og ud på motorvejen.

>--

Hvis det nu er gået helt galt, så er jeg ikke modtagelig for klager.

Er det gået som det plejer, nemlig godt, vil jeg derimod gerne høre om
det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : thl

Dato : 19-06-08 12:42

On 19 Jun., 18:42, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
> ikke altid så towligt.
>
> Der skal ikke gå ret meget galt på M3, før det kan betale sig.

Det er slet ikke så åndssvagt Folmer, jeg har i 10 år kørt
Lyngbyvej - Amager Landevej og har prøvet alle varianterne.
Den slagne vej gennem byen. i stille og roligt tempo er klar
vinder,- og meget kortere. Drej til venstre efter motorvejen,
kør forbi indenrigsgården, så er du der.
Hvor meget den nu spærrede Amager Strandvej belaster de øvrige
ved jeg ikke,
mvh

Thorbjørn