parkering gratis ved valby st?
Fra : Billy the kid

Dato : 17-06-08 21:01

Hej,

Jeg skal til jylland og vil høre om det er bedst at parkere ved Valby
st. eller Høje Tåstrup st? Bilen skal stå nogen dage, så parkering skal
være gratis...

Jeg kommer fra København, så Valby er at foretrække, hvis der er gratis
p-pladser et sted i nærheden?

Nogen der kan hjælpe?

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-08 21:10

Billy the kid <invalid_billy@the_invalid_kid.org> skrev :

>Jeg kommer fra København, så Valby er at foretrække, hvis der er gratis
>p-pladser et sted i nærheden?

>Nogen der kan hjælpe?

Øehh - hvorfor ikke lade bilen stå, hvor den står, og tage offentlig
transport til Valby - Valby er ikke oversået med pladser

( med mindre der er noget du ikke har nævny )

--
Jan_stevns

Fra : Billy the kid

Dato : 17-06-08 21:32

jan_stevns wrote:

> Øehh - hvorfor ikke lade bilen stå, hvor den står, og tage offentlig
> transport til Valby - Valby er ikke oversået med pladser
>
> ( med mindre der er noget du ikke har nævny )

Offentligt transport: Forget it. Det er både dyrere når man alligevel
har bil og meget langsommere og jeg har nogen ærinder på vejen på
Frederiksberg.

Men der er ikke p-pladser siger du? Så vil jeg overveje Høje Tåstrup som
jeg kender.

Fra : Ivar

Dato : 17-06-08 21:53

Billy the kid skrev:

> Offentligt transport: Forget it.

Så kør til Jylland.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Søren Blom

Dato : 18-06-08 14:09

> [...]
>
> Offentligt transport: Forget it. Det er både dyrere når man alligevel har
> bil og meget langsommere og jeg har nogen ærinder på vejen på

Tja, hvis du har købt din tog billet, så glæder den faktisk også med lokal
transport, dvs. bus og S-tog.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : thl

Dato : 18-06-08 12:53

On 18 Jun., 15:08, Søren Blom <so...@blom.dk> wrote:
> "Bi
>
> Tja, hvis du har købt din tog billet, så glæder den faktisk også med lokal
> [...]

Det er rigtigt,- medmindre den er købt i DSB netbutik.

mvh
Thorbjørn

Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-06-08 21:29

"Billy the kid" <invalid_billy@the_invalid_kid.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> gratis...
>
> Jeg kommer fra København, så Valby er at foretrække, hvis der er gratis

Der er pladser at finde i boligområdet der ligger lige op til stationen.
Kør ned af Lyshøjgårdsvej og nup en sidegade, så finder du nok hvad
du søger. Selvfølgelig har tidspunktet afgørende betydning for graden
af succes med at finde en plads.
Men at følge Jans råd er nok smartere, for så kan du have bilen stående
hjemme i vante omgivelser. Den skulle jo nødigt udvikle traumer

Fra : Billy the kid

Dato : 18-06-08 19:58

Andersen [3650] wrote:
> "Billy the kid" <invalid_billy@the_invalid_kid.org> skrev i en meddelelse

> Der er pladser at finde i boligområdet der ligger lige op til stationen.

Ok, tak.

> Kør ned af Lyshøjgårdsvej og nup en sidegade, så finder du nok hvad
> du søger. Selvfølgelig har tidspunktet afgørende betydning for graden
> af succes med at finde en plads.

Jeg tror jeg tager chancen og prøver... Jeg kender godt området du nævner...

> Men at følge Jans råd er nok smartere, for så kan du have bilen stående
> hjemme i vante omgivelser. Den skulle jo nødigt udvikle traumer

Den står nu ikke særligt godt på gaden hjemme... Jeg tror risikoen for
traumer er mindre desto længere væk fra KBH den står parkeret - jeg er
altid nervøs for hærværk og indbrud og fulde mennesker der vil more sig
og den slags, når den holder i KBH på gaden, uden nogen garage/aflåst
p-plads og lignende (hvor den normalt holder)...

Eller bare generelt folk der virkeligt klemmer sin bil så tæt ind på min
og foran-/bagved-holdende, at jeg næsten ikke kan komme ud igen... Det
hader jeg i KBH...

Hvordan mon det hele ser ud om 5 år i KBH??? (GYS!)

Fra : Bruno

Dato : 18-06-08 21:30

Billy the kid wrote:

> Hvordan mon det hele ser ud om 5 år i KBH??? (GYS!)

Mindre slemt hvis flere bruger offentlig transport!

Mvh
Bruno

Fra : Henning

Dato : 19-06-08 12:31

>Eller bare generelt folk der virkeligt klemmer sin bil så tæt ind på min
>og foran-/bagved-holdende, at jeg næsten ikke kan komme ud igen... Det
>hader jeg i KBH...

Du skulle enten skaffe dig af med bilen eller flytte ud af byen. Der
er ikke noget værre en bilister som vil ha' en halv eller hel
billængde til naboerne for at være sikre på at komme ud 10 cm i
hver ende er rigeligt.

Fra : Anders Majland

Dato : 19-06-08 13:18

> 10 cm i
> hver ende er rigeligt.

Evt smutte i nærmeste bådudstyrbiks og hente en god kraftig selvklæbende
gummiliste - Så kan man nemmere holde de andre fra at skramme lakken...
Ligesom et anhængertræk er godt bagtil til at "fortælle" hvornår man er for
tæt på ...

Fra : Billy the kid

Dato : 19-06-08 23:10

Henning wrote:

> [...]
> er ikke noget værre en bilister som vil ha' en halv eller hel
> billængde til naboerne for at være sikre på at komme ud 10 cm i

Jeg skal bare have plads så jeg let kan komme ud, uden at skulle bruge
1/2 time på at bakke frem og køre tilbage igen og uden at ramme andre
biler. Folk der holder med forhjulene på kantstenene: Ikke mit problem,
hvis de bare holder så jeg kan komme ud. Prisen for at parkere kan også
blive så høj, at man må parkere et andet sted. Sådan har jeg det ihvertfald?