Farve på spray
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 17-06-08 08:51

Jeg skal til at lave et par rustpletter på bilen.

I den forbindelse er jeg på udkig efter et sted hvor jeg kan købe den
rigtige farve
(LA9V) VW kode R8, på spraydåse.

Jeg har fundet Aalborg farve og lak, men de sælger ikke til private.

Kender i nogle steder der gør i det nær Aalborg?

Thomas

Fra : Søren

Dato : 17-06-08 09:14

Thomas Buus Andersen skrev:
> Jeg skal til at lave et par rustpletter på bilen.

Det virker pænt dumt at påføre en bil rust.

> [...]
>
> Jeg har fundet Aalborg farve og lak, men de sælger ikke til private.
>
> Kender i nogle steder der gør i det nær Aalborg?

Du kan gå ind til de fleste autolakerer og få fyldt en dåse med den
farve du ønsker. Det er ikke alle der har udstyret til det.. men de
fleste har.

mvh Søren

Fra : Claus U

Dato : 18-06-08 18:02

Søren skrev:

> Det virker pænt dumt at påføre en bil rust.

Har du aldrig hørt om et sminket lig?

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : alexbo

Dato : 17-06-08 10:09

"Thomas Buus Andersen" skrev

> I den forbindelse er jeg på udkig efter et sted hvor jeg kan købe den
> rigtige farve
> (LA9V) VW kode R8, på spraydåse.

http://www.auto-g.dk/

mvh
Alex Christensen

Fra : A.Kaup

Dato : 17-06-08 03:58

On 17 Jun., 11:08, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> "Thomas Buus Andersen"  skrev

> http://www.auto-g.dk/
>
> mvh
> Alex Christensen

Hvad med biltema - det er i hvert fald billigt, og de har mange at
vælge mellem - og som bonus: Det ligger nær Aalborg
Mvh. Akaup. (Der fik noget spraymaling i den rigtige farve til min bil)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-06-08 16:08

Hej!

Thomas Buus Andersen wrote:
> I den forbindelse er jeg på udkig efter et sted hvor jeg kan købe den
> rigtige farve
> (LA9V) VW kode R8, på spraydåse.

En aut. forhandler kan vel levere den rigtige farve som spray?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : TDN

Dato : 17-06-08 16:29

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har fundet Aalborg farve og lak, men de sælger ikke til private.
>
> Kender i nogle steder der gør i det nær Aalborg?

Jeg købte da en original spray til min sidste VW, mener ikke den var særlig
dyr.

Mvh
Thomas

Fra : Henrik

Dato : 19-06-08 19:27

"Thomas Buus Andersen" skrev i en meddelelse

>... købe den rigtige farve
> (LA9V) VW kode R8, på spraydåse.

Brillantschwarz met. [LA9V] - i Multona sprayfarver (
http://www.kwasny.de/428.0.html )har den artikel nr 0000600837

Et godt tip - husk at rense med silikonefjerner inden du spraymaler og køb
også en klarlakpå spray.

> Kender i nogle steder der gør i det nær Aalborg?

www.mekonomen.dk på Håndværkervej 15 har eller kan skaffe den til dig

Henrik