Håndfri mobil
Fra : TGJ

Dato : 16-06-08 21:50

Hej

Overvejer at få noget håndfri i bilen til mobil telefonen.

Har I nogle anbefalinger?

Har set flere af mærket Parrot som kører med fuld duplex

Er det noget der virker ?

Mvh

Thomas
Renault Grand scenic -08

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-08 21:59

"TGJ" <somewhere@earth.com> skrev :

>Overvejer at få noget håndfri i bilen til mobil telefonen.

>Har I nogle anbefalinger?

Nokia carkit funker glimragende til mig ;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-06-08 22:39

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Nokia carkit funker glimragende til mig ;)

Et lille indspark.
Mit Nokia CK-7W som er med Blåtand fungerer glimragende til min Nokia 6280.
Tidligere havde jeg samme kit med en SE K700i.
Det var noget værre noget:
Telefonen koblede ikke altid på i bilen.
Forbindelsen mellem telefon og kit var on/off.
Kort sagt: det fungerede ikke optimalt (mildt sagt).
Blåtanden i SE telefonen er btw. undersøgt og fundet fejlfri

Min erfaring er derfor at Nokia fungerer rigtig godt til Nokia.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Jan

Dato : 17-06-08 07:39

"TGJ" <somewhere@earth.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har I nogle anbefalinger?
>
> Har set flere af mærket Parrot som kører med fuld duplex

Min kører over gps'en (tomtom)

Fra : johnt

Dato : 17-06-08 15:32

On 17 Jun., 08:39, "Jan" <Jannuller...@bbbr.dk> wrote:
> [...]
Parrot virker rigtigt godt hos mig. Skruer automatisk ned for lyden
fra radioen når jeg modtager opkald, samt når jeg ringer op.

Jeg har indtaster koden fra Parrot på min mobiltelefoner, og det har
fungeret glimrende siden.

Jeg har to mobiltelefoner, og det virker bedst med min SonyEricsson
W880, hvor hele telefonbogen m.m. er overført dertil kort tid efter
jeg har startet bilen. Med Nokia E65 bliver data ikke overført, så der
skal jeg selv vælge hvert tal i nummeret, som jeg vil ringe op til.
Men jeg har endnu prøvet på at få det til at fungere, så det kan
sikkert godt lykkedes.

Hilsen
René

Fra : Mogens

Dato : 17-06-08 22:38

"johnt" <renerj@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Parrot virker rigtigt godt hos mig.
Jeg kører midlertidigt i en bil, hvor der sidder sån en fidus. Imidlertid
er min Nokia mobilos ikke blandt valgmulighederne i Parrot'ens menu. Hvad
gør man ved det?
www.parrot.com/uk -> support?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-06-08 03:14

On Jun 16, 10:58 pm, jan_stevns wrote:

> Nokia carkit funker glimragende til mig ;)

X2

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....