Hvad kører en autocamper på literen?
Fra : Mogens

Dato : 16-06-08 17:33

Hvad skal man regne med, at sådan en bil kører på literen ned gennem
Tyskland?
www.pb-autocamper.dk/pages/udlejning/doc/udlejning2008.pdf
Gad vide hvilken bilmodel, der liggger til grund - Fiat, MB, Renault eller
hur?
(hk?)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-06-08 18:16

"Mogens" skrev

> Gad vide hvilken bilmodel, der liggger til grund - Fiat, MB, Renault eller
> hur?

Umiddelbart ser det ud til være Fiat Ducato?

Specs kan findes hos fx
http://www.demobildroom.be/

- Peter

Fra : Møller

Dato : 16-06-08 18:25

Mogens skrev:
> [...]
> www.pb-autocamper.dk/pages/udlejning/doc/udlejning2008.pdf
> Gad vide hvilken bilmodel, der liggger til grund - Fiat, MB, Renault eller
Se på fronten: Fiat Ducato

http://www.jointcampingcar.com/--ingles/van-in.shtml
Møller

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-06-08 19:39

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in message
> Hvad skal man regne med, at sådan en bil kører på literen ned gennem
> Tyskland?
> www.pb-autocamper.dk/pages/udlejning/doc/udlejning2008.pdf

Noget familie lejede noget lignende for et par år siden.
Meldingen lød på at forbruget i uhyggelig grad var afhængig af
speederføringen - op til en små 100 km/t var økonomien rimelig, men kom man
derimod op på en 110 - 120, så blev der drukket diesel i rå mængder.
Jeg mener at den kørte en 10-11 km/l ved blid kørsel

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 16-06-08 19:47

> Jeg mener at den kørte en 10-11 km/l ved blid kørsel

Super, thanx

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-06-08 11:12

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> Super, thanx

Det mest afgørende for benzinøkonomien på motorvejen er at lægge sig i læ af
en høj lastbil. Derimod er det dyrt ofte at accelerere fra 100 til 130 km/h
for at overhale hurtigt.

Spareiveren kan dog tage overhånd. Afstanden til lastbilen er for lille,
hvis man ligger helt inde i slipstrømmen og nærmest bliver trukket med.

Fra : Mogens

Dato : 17-06-08 16:59

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Spareiveren kan dog tage overhånd. Afstanden til lastbilen er for lille,
> hvis man ligger helt inde i slipstrømmen og nærmest bliver trukket med.

Jeg "sparer" ikke - brændstoføkonomi om sådan interesserer mig ikke. Jeg
skal bruge oplysningen til at kalkulere et budget for et arrangement...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-06-08 08:23

On Mon, 16 Jun 2008 20:38:59 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Jeg mener at den kørte en 10-11 km/l ved blid kørsel

Det tal har jeg også set ifm. en salgsannonce.

Hmmm...Hr. Knudsen og en autocamper?
Det lugter ikke meget af motorsport. ; )

Wait a sec! Kunne det være planlægningen af næste års Le Mans-tur, der
gerne skulle foregå lidt mere komfortabelt end et liggeunderlag, en
fugtig sovepose, et vådt telt, fællesbad og -lokum? : )))

I så fald forstår jeg ham sgu godt. I wouldn't do it any other way
myself, hvis jeg kunne.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : TJ

Dato : 17-06-08 08:26

On Tue, 17 Jun 2008 09:22:35 +0200, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

(Intern samtale)
Hmmmm....hvorfor Fa'n hedder den nu "Hr. Jensen" igen?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Møller

Dato : 17-06-08 09:05

TJ skrev:
> On Tue, 17 Jun 2008 09:22:35 +0200, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
> wrote:
>
> (Intern samtale)
> Hmmmm....hvorfor Fa'n hedder den nu "Hr. Jensen" igen?

Man ,TJ eller hr Jensen, er nok komme til at vælge forkert afsender identitet på den lille knap der
er indrettet hertil

Møller

Fra : TJ

Dato : 17-06-08 09:54

On Tue, 17 Jun 2008 10:04:54 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>Man ,TJ eller hr Jensen, er nok komme til at vælge forkert afsender identitet på den lille knap der
>er indrettet hertil

Næh, jeg havde lige glemt, at jeg brugte den stationære med XP fremfor
den "nye" bærbare, hvis Vista lavede for mange "BSOD".
Og den stationære havde ikke været i brug siden efteråret 2007, derfor
det forkerte nick.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-06-08 13:38

"TJ" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den "nye" bærbare, hvis Vista lavede for mange "BSOD".
> Og den stationære havde ikke været i brug siden efteråret 2007, derfor

Jeg havde ellers gættet på en gang skizofreni

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : TJ

Dato : 21-06-08 14:40

On Sat, 21 Jun 2008 14:38:01 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Jeg havde ellers gættet på en gang skizofreni

Nej, det lider vi dog ikke af...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Mogens

Dato : 17-06-08 17:01

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det tal har jeg også set ifm. en salgsannonce.

OK

> Hmmm...Hr. Knudsen og en autocamper?
> Det lugter ikke meget af motorsport. ; )

Det lugter da MEGET af motorsport, IMO

> [...]
> fugtig sovepose, et vådt telt, fællesbad og -lokum? : )))
> I så fald forstår jeg ham sgu godt. I wouldn't do it any other way

Bingo - jeg er ved at opbygge et budget for Le Mans 2009 tour således, at
deltagerne har noget at forholde sig til :)

Fra : Mugge

Dato : 17-06-08 20:33

Læg ca. 100 ? til i motorvejsafgiften, den er noget dyrere end med en
personbil.

mvh Mugge, der lige er hjemkommet med en autocamper fra Le Mans

Fra : Mugge

Dato : 17-06-08 20:35

"Mugge" <ninka48@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Læg ca. 100 ? til i motorvejsafgiften, den er noget dyrere end med en
> personbil.
>
> mvh Mugge, der lige er hjemkommet med en autocamper fra Le Mans

100 Euro

mvh Mugge

Fra : Mogens

Dato : 17-06-08 22:27

> [...]

He he - liiige en detalje :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-08 23:53

>Bingo - jeg er ved at opbygge et budget for Le Mans 2009 tour således, at
>deltagerne har noget at forholde sig til :)

Hva' er der nu galt med et iglootelt på en pløjemark??

Er selv ved at planlægge næste års tur - det var rigtig fedt i år!

Fra : Mogens

Dato : 19-06-08 06:24

> Hva' er der nu galt med et iglootelt på en pløjemark??

ALT for koldt...

> Er selv ved at planlægge næste års tur - det var rigtig fedt i år!

Jow jow...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-08 10:01

>ALT for koldt...

Første nat lå jeg i soveposen MED tøj på.. var isende kold næste
morgen.. ind til byen og købe et par tæpper - det hjalp

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-06-08 19:35

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Første nat lå jeg i soveposen MED tøj på.. var isende kold næste
> morgen.. ind til byen og købe et par tæpper - det hjalp

Forkert sovepose.

Har lige spenderet 3 nætter forskellige steder på kanten af Skjern Å.
Meget lidt tøj og en ordentlig sovepose og alligvel måtte jeg have et
ben udenfor, fordi jeg svedte.

"Overtøjet" var sådan en her og vi var kun 4 mand i den:
http://www.wolfcamper.dk/shop/showProduct.asp?itemid=46

For øvrigt et "blæret" telt der tager ca 5 minutter at stille op for 3
mand.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-08 19:52

>Forkert sovepose.

Både og - den er ikke købt til 6 graders varme.

Fra : Mogens

Dato : 19-06-08 20:11

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man regne med, at sådan en bil kører på literen ned gennem
> Tyskland?

Da det nu er bekendt i hvilken sammenhæng, der tænkes, så jeg lige dette i
et andet forum. Damm!
"En autocamper er så absolut den fedeste måde at campere på (efter min lidt
magelige mening), men det er bestemt ikke den billigste. Vi har lejet den
hos Neergaard, som rigtigt nok har et Le Mans tilbud. Det koster ca.
16.000,- for en uge og hertil en milliard liter diesel. Man kan sikkert
spare en masse ved at leje i Tyskland, men så har man jo ikke fordelen af at
kunne pakke den med alt det skrammel man gerne vil have med (eks. Parabol og
cykler m.m.). Den største ulempe med en autocamper er at turen mellem KBH og
Le Mans tager 18 til 20 timer"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-08 20:36

>cykler m.m.). Den største ulempe med en autocamper er at turen mellem KBH og
>Le Mans tager 18 til 20 timer"

Hmm det forstår jeg ikke. På turen derned kørte vi mellem 110-130km/t
det meste af vejen - vi blev af og til overhalet af autocampere.

Det tog os 14 timer at køre derned ca. Læg dertil 2 timer til KBH og
vi er oppe på 16 timer.

Bruger folk 4 timer på at holde ind og pisse på vejen derned?

Kan ikke se hvorfor en autocamper skal bruge mere tid.. med mindre man
altså ligger på 160km/t eller derover i en normal bil.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-06-08 20:46

On Thu, 19 Jun 2008 21:35:43 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>
>Kan ikke se hvorfor en autocamper skal bruge mere tid.. med mindre man
>altså ligger på 160km/t eller derover i en normal bil.

Du har et ringe eller intet kendskab til Mogens og hans rejsefæller.

De vil frem i verden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 19-06-08 21:21

> Du har et ringe eller intet kendskab til Mogens og hans rejsefæller.
> De vil frem i verden.

He he, vi kørte dernede fra kl 16 og var hjemme kl 5 om morgenen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-06-08 07:31

On Thu, 19 Jun 2008 20:21:28 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>He he, vi kørte dernede fra kl 16 og var hjemme kl 5 om morgenen

>--

Bare sådan for at harmen og forargelsen kan få hvad den har fortjent,
og for at det ikke altid skal gå ud over lastbilchauffører, har jeg et
enkelt spørgsmål.

Den/de chauffører der kørte hjem, hvornår havde de sidst sovet?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 17:06

> Bare sådan for at harmen og forargelsen kan få hvad den har fortjent,
> og for at det ikke altid skal gå ud over lastbilchauffører, har jeg et
> enkelt spørgsmål.

Kæft nogle fjolser vi ellers mødte på vej hjem

> Den/de chauffører der kørte hjem, hvornår havde de sidst sovet?

Jamen vi sov da noget af natten væk, Folmer !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-06-08 18:37

On Fri, 20 Jun 2008 16:06:18 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Kæft nogle fjolser vi ellers mødte på vej hjem

>--

Det kommer ikke bag på mig. De er derude hele tiden.

Kunne der måske srives en underholdende historie om de værste
eksemplarer?

>--

>Jamen vi sov da noget af natten væk, Folmer !

>--

Det var ligegodt sat...!!

Så har I ikke fået fuld valuta for pengene?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 18:41

> Det kommer ikke bag på mig. De er derude hele tiden.
> Kunne der måske srives en underholdende historie om de værste
> eksemplarer?

Som ham der elefantoverhalede en kollega, hvor en "legobil" desværre
under forløbet kom til at give lastbilen lyset. Fejltagelsen fik den effekt,
at lastvognschaufføren blev i venstre side og lod sig falde tilbage for
efterfølgende at starte overhalingen forfra igen. Jeg siger blot, at man må
kede sig gevaldigt i førerhuset, når man kan være så dum oveni bolden !

> Det var ligegodt sat...!!
> Så har I ikke fået fuld valuta for pengene?

Jow, for vi så jo Gruppe C racerne

Fra : TJ

Dato : 20-06-08 08:03

On Thu, 19 Jun 2008 20:21:28 GMT, "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk>
wrote:

>He he, vi kørte dernede fra kl 16 og var hjemme kl 5 om morgenen

Det skal nok passe, for jeg læste i Bilmagasinet, da Coupé Fiat kom på
markedet, at et par journalister havde kørt fra København til Paris på
10 timer i føromtalte vogn. Det var naturligvis turbo-udgaven.

Det kostede dem en allerhelvedes masse benzin, men altså 10 timer og da
Le Mans vel ligger et par timers kørsel fra Paris, så passer det vist
meget godt med 13 timer.

I en autocamper er det for dyrt at køre med klampen i bund, men med 2
chauffører og 4 timers-stints, så går det vel.
Og så er det naturligvis en autocamper med en maks. tilladt totalvægt på
3.500 kg, vi taler om. En større og typisk mere komfortabel (bedre
plads) ryger over denne vægtgrænse, og så hedder det vist max. 80 eller
100 km/t og vist også fartskriver, hvis jeg erindrer korrekt.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : TJ

Dato : 20-06-08 08:31

On Fri, 20 Jun 2008 09:03:29 +0200, TJ <pomanden@hotmail.com> wrote:

> [...]
>plads) ryger over denne vægtgrænse, og så hedder det vist max. 80 eller
>100 km/t og vist også fartskriver, hvis jeg erindrer korrekt.

Alternativet er den gyldne middelvej mellem personvogn og telttur og et
stort skrummel af en autocamper, hvis de ellers er til udleje:
En Camper-version af f.eks. Mercedes-Benz Viano, der jo fåes med op til
204 HK (3,0 CDI, topfart 198 km/t) og 231 HK (3,5 benzin, topfart 199
km/t)

Fordele: Ligner en alm. MPV, når "teltet" er slået ned, og kører som én.
Ulemper: Intet badeværelse, pladsen er trang (der mangler mindst 1 meter
i længden og 30-40 cm i bredden), frisk- og spilde-vandstanke er små,
det samme gælder køkkenet eller rettere pantryet.
Kort og godt føles det sikkert som at benytte Camp-Let.

Og så er de næppe billigere at leje pga. de "nye" afgiftsregler sidste
år.

Jeg ved ikke hvor mange mand, du havde tænkt dig pr. autocamper, men med
mindre at I vil ligge i ske, så regn med 3-4 mand alt efter sengetype.
I et telt er man ikke i tvivl om, hvor man er, men i en lækker
autocamper er sengene altså gode, så pas på at I ikke kysser "konen" ved
siden af, før I får øjne.

En ting mere: Sørg for at autocamperen kan kobles direkte til vand og
kloak, og at det er muligt på pladsen, for der skal ikke mange bade til,
før I skal hente vand samt tømme spildevandstank, hvis direkte
tilslutning ikke er muligt.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 17:09

> [...]
> En Camper-version af f.eks. Mercedes-Benz Viano, der jo fåes med op til
> 204 HK (3,0 CDI, topfart 198 km/t) og 231 HK (3,5 benzin, topfart 199

Nice

> [...]
> I et telt er man ikke i tvivl om, hvor man er, men i en lækker
> autocamper er sengene altså gode, så pas på at I ikke kysser "konen" ved

Det er så godt som droppet...

> [...]
> kloak, og at det er muligt på pladsen, for der skal ikke mange bade til,
> før I skal hente vand samt tømme spildevandstank, hvis direkte

Hvad med en Canplet - kan man leje det?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-06-08 18:40

> Hvad med en Canplet - kan man leje det?

Har du da jydekrog på Porschen ??

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 18:42

> Har du da jydekrog på Porschen ??

LOL - nope. Men jeg kører jo sammen med jyder, og DE har det sgu alle sammen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-08 10:48

>Du har et ringe eller intet kendskab til Mogens og hans rejsefæller.

Ringe kendskab men nok til at det ikke går langsomt

Men det lød som om de 18-20 timer var fra et andet forum som Mogens
ikke selv havde skrevet.

>De vil frem i verden.

Det ville jeg også på vej hjem..

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 17:10

> Ringe kendskab men nok til at det ikke går langsomt

Jeg ska' ik' ha' sagt noget...

> Men det lød som om de 18-20 timer var fra et andet forum som Mogens
> ikke selv havde skrevet.

Præcis - det var et citat far et andet forum, hvor det er Porsche-folk, der
skriver...

> Det ville jeg også på vej hjem..

Ja da - begge veje :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-08 19:49

>Præcis - det var et citat far et andet forum, hvor det er Porsche-folk, der
>skriver...

Ahh... men stadig.. 18-20 timer tager det næppe i en autocamper. Max
16 fra KBH vil jeg sige.

>Ja da - begge veje :)

Jeg skal være ærlig at på vej derned foregik det primært "langsomt",
pånær Belgien .. hold kæft noget kedelig motorvej de har der.

Hjemad fik den alt hvad den kunne trække det meste af vejen.. elendig
økonomi men jeg nåede da konen inden hun skulle på job

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 20:00

> Ahh... men stadig.. 18-20 timer tager det næppe i en autocamper. Max
> 16 fra KBH vil jeg sige.

Det afhænger nok af, hvor meget/ofte der skal tankes

> Jeg skal være ærlig at på vej derned foregik det primært "langsomt",
> pånær Belgien .. hold kæft noget kedelig motorvej de har der.

Vi kørte over Holland, fordi man på den måde undgår Ruhr-distriktet

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-08 20:24

>Det afhænger nok af, hvor meget/ofte der skal tankes

Ja det kan du have ret i.

>Vi kørte over Holland, fordi man på den måde undgår Ruhr-distriktet

Vi røg over både Holland og Belgien. Tror jeg da nok. Fattede ikke så
meget af skiltene jeg kørte bare efter GPS'en :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 09:58

On Fri, 20 Jun 2008 18:59:55 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>Det afhænger nok af, hvor meget/ofte der skal tankes

>--

Over til truck-standerne. .o))

Så går tankningen næsten lige så hurtigt som i Formel 1.

>--

>Vi kørte over Holland, fordi man på den måde undgår Ruhr-distriktet

>--

Det er der jo ikke noget at indvende imod, da det også er den korteste
vej.

Huskede I at køre den rigtige vej rundt om Bruxelles?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 21-06-08 12:44

> Over til truck-standerne. .o))

Så bliver de jo sikkert pisse sure

> Huskede I at køre den rigtige vej rundt om Bruxelles?

Ja, vi kørte ikke forkert en eneste gang

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 12:54

On Sat, 21 Jun 2008 11:44:09 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Så bliver de jo sikkert pisse sure

>--

Nej nej. Det vil tvært imod more os.

De små studse på person- og varebiler kan nemlig ikke tage fra i det
fornødne tempo, og der vil derfor stå en kaskade af diesel på fra
studsen.

Man kan sige meget godt om diesel, men det stinker ad h... til, og de
fleste står så de bliver ramt under tankning.

Er du sikker på det?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 10:06

On Fri, 20 Jun 2008 20:48:35 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Ahh... men stadig.. 18-20 timer tager det næppe i en autocamper. Max
>16 fra KBH vil jeg sige.

>--

Hos den forrige vognmand jeg arbejdede hos, havde vi en kontrakt med
Air France om at køre fisk fra Oslo til Paris på 26 timer.

Det kunne godt lade sig gøre, med trailer-bytte i København og i Meer.

Man kunne endda af og til være heldig at gøre det på 25 timer og 15
minutter.

Og vi havde jo ikke nogen mulighed for at komme over de 90 km/t.

>--

>Jeg skal være ærlig at på vej derned foregik det primært "langsomt",
>pånær Belgien .. hold kæft noget kedelig motorvej de har der.

>--

Ja, det er noget af det ringeste motorvej i Europa, og det hjælper
ikke på renomeet at den er delvist oplyst om natten.

Stakkels hende. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-08 14:22

>Ja, det er noget af det ringeste motorvej i Europa, og det hjælper
>ikke på renomeet at den er delvist oplyst om natten.

Især en bestemt del af det... nøj det larmer det asfalt. Og kedelig
orange luderlys over alt :)

>Stakkels hende. )

Altså ikke nåede på den måde...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 14:35

On Sat, 21 Jun 2008 15:22:29 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Især en bestemt del af det... nøj det larmer det asfalt. Og kedelig
>orange luderlys over alt :)

>Altså ikke nåede på den måde...

>--

Naaarhh, man véd aldrig med dig. Jeg erindrer stadig da du kom til at
fejlposte om noget sex-halløj. *LOL*

Satans til hukommelse, hva'?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : TJ

Dato : 21-06-08 14:38

On Sat, 21 Jun 2008 15:35:25 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Naaarhh, man véd aldrig med dig. Jeg erindrer stadig da du kom til at
>fejlposte om noget sex-halløj. *LOL*
>
>Satans til hukommelse, hva'?

Var det ikke "Thunderbird 7100"?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-08 15:26

>Var det ikke "Thunderbird 7100"?

Yep !

--
Jan_stevns

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-08 15:26

>Naaarhh, man véd aldrig med dig. Jeg erindrer stadig da du kom til at
>fejlposte om noget sex-halløj. *LOL*

Håber ikke det er hvad du husker om mig, for det var (som de andre er
inde på) Thunderbird

>Satans til hukommelse, hva'?

Ja den er ikke for go'

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 16:08

On Sat, 21 Jun 2008 16:26:18 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Håber ikke det er hvad du husker om mig, for det var (som de andre er
>inde på) Thunderbird

>--

Satan og helvede.

>Ja den er ikke for go'

>--

Endnu mere satan og helvede.

Og et lille bitte undskyld.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-08 16:10

>Endnu mere satan og helvede.

Det luner på denne kølige danske sommerdag

>Og et lille bitte undskyld.

Alt iorden herfra da Vi har jo kun det sjov vi selv laver.

Fra : Mogens

Dato : 21-06-08 16:19

> Det luner på denne kølige danske sommerdag

Det er da ellers 20 grader?

/Mogens
som er en glad mand grundet nye dæk på bilen idag -> 295/30 x 18 :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-08 16:32

>Det er da ellers 20 grader?

Tæt på her ihvertfald.. men det blæser godt synes jeg og af og til
lidt skyer der dækker for solen.

>som er en glad mand grundet nye dæk på bilen idag -> 295/30 x 18 :)

Jeg er også glad, men dertil ligger helt andre grunde

Hvilken bil er det nu de sidder på? Mindes Porsche, men har du ikke
kørt BMW også?

Fra : Mogens

Dato : 21-06-08 18:32

> Hvilken bil er det nu de sidder på? Mindes Porsche, men har du ikke
> kørt BMW også?

Jow, jeg havde jo en '03 BMW 530d touring steptronic, som blev udskiftet, da
jeg valgte firmabil til dagligdagen og en supercar til festen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-08 22:56

>Jow, jeg havde jo en '03 BMW 530d touring steptronic,

Så havde jeg husket rigtigt. Det er altså en herrelækker wuvn :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-06-08 17:05

On Sat, 21 Jun 2008 15:18:56 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>Det er da ellers 20 grader?

>--

Ja, men det blæser da et par pelikaner.

>--

>/Mogens
>som er en glad mand grundet nye dæk på bilen idag -> 295/30 x 18 :)

>--

Det er s'gu løgn.

Den wænding har do kun lov til at bruge hvis det er Viborg-baner, og
der er det jeg tror er løgn.

Det må være hinterachse du har forsynet med nyt gummi. Må man spørge
hvilket mærke herren har købt?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 21-06-08 18:31

> Ja, men det blæser da et par pelikaner.

Jep, der er hvide toppe på bølgerne, ka' jeg se, men det er bår dæjli' :)

> Det er s'gu løgn.

Nix, den er go' nok !

> Den wænding har do kun lov til at bruge hvis det er Viborg-baner, og
> der er det jeg tror er løgn.

Ja, sån en øse kører IKKE "slidbane..."

> Det må være hinterachse du har forsynet med nyt gummi. Må man spørge
> hvilket mærke herren har købt?

Der er kun Continental, der er go' nok for mig. OG de skal have den
specielle Porsche mærkning N2. Nuvel overvejer Michelin næste gang (næste år
jo)