Så gjorde Tom det igen :-)
Fra : Mark

Dato : 15-06-08 06:31

I regnvejret kørte Tom suverænt.

Audi 2 er nu i front

Live timing:

http://www.lemans.org/24heuresdumans/pages/chronos_gb.html

/Mark.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-06-08 07:14

Mark skriver:

> Audi 2 er nu i front

Desværre er forspringet nede på 20 sekunder. det har været på over 1
minut.

Endnu værre er det vel at både John Nielsen og Jan Mgnussen begge har
mistet den 1. plads de havde i deres klasser ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mark

Dato : 15-06-08 07:28

> Desværre er forspringet nede på 20 sekunder. det har været på over 1
> minut.

Nu regner det lidt igen, hvilket åbenbart er en fordel for Audi 2. Den kører
igen bedre omgangstider end Peugeot 7.

> Endnu værre er det vel at både John Nielsen og Jan Magnussen begge har
> mistet den 1. plads de havde i deres klasser ?

Om lidt ser vi en direkte kamp om samlet placering no. 14 mellem de 2
kamphaner

/Mark.

Fra : Mark

Dato : 15-06-08 07:52

> Om lidt ser vi en direkte kamp om samlet placering no. 14 mellem de 2
> kamphaner

Den direkte kamp fik vi ikke.

2 sekunder efter Magnussen og John gik i pit, for at overlade bilen til S.
Maassen.

/Mark.

Fra : TJ

Dato : 15-06-08 08:03

On Sun, 15 Jun 2008 08:14:04 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Endnu værre er det vel at både John Nielsen og Jan Mgnussen begge har
>mistet den 1. plads de havde i deres klasser ?

Delvist enig.
Synd for Magnussen. Fryd for Tude-John & Dengse...

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : Niels Munk

Dato : 15-06-08 08:53

"TJ" <pomanden@hotmail.com> wrote in message

> Synd for Magnussen. Fryd for Tude-John & Dengse...

99% Enig.
Ku' da være kuul at have danske vindere i 3ud af 4 klasser. Dog har jeg
heller intet til overs for de 2 tudemikler.... :)

/Niels Munk

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 19:24

On Sun, 15 Jun 2008 09:02:40 +0200, TJ <pomanden@hotmail.com> wrote:

>Delvist enig.
>Synd for Magnussen. Fryd for Tude-John & Dengse...

Chevrolet skal åbenbart tilbage til tegnebrættet - James Bonds bil
holder åbenbart 24 timer
Tude-John og co. kunne måske have vundet, hvis man i tide havde
indset, at det var et tændingsproblem, men OK, hårdt presset og så
videre er det jo ikke lige førstevalg at gå i pit ½ time. De kæmpede
nu flot alligevel.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Mogens

Dato : 16-06-08 12:28

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> indset, at det var et tændingsproblem, men OK, hårdt presset og så
> videre er det jo ikke lige førstevalg at gå i pit ½ time. De kæmpede

Alle i Essex-teamet faldt i alt fald hinanden om halsen, så jeg tror, det
har været en kamp for dem. IMO skulle Essex have vundet, selvom "Markstein"
med Verstappen og Co var/blev en stor mundfuld for dem. Gad vide hvad de vil
nu? (Halvorson)

Fra : Mogens

Dato : 16-06-08 12:32

> [...]

> har været en kamp for dem. IMO skulle Essex have vundet, selvom
> "Markstein" med Verstappen og Co var/blev en stor mundfuld for dem. Gad

De fortsætter sikkert -
www.teamessex.dk/default.asp?mn1=3&mn2=&mn3=&sid=9&nid=159

Fra : apollo14

Dato : 16-06-08 15:12

Mogens skrev:

> De fortsætter sikkert -
> www.teamessex.dk/default.asp?mn1=3&mn2=&mn3=&sid=9&nid=159

Jeg tror du har ret Mogens, og næste år kigger du fandme over i lejren
;) altså lejren med Team Essex.

Og jeg har aldrig oplevet noget lign. sq noget af en oplevelse. Jeg er
nok dernede næste år, samme tid og sted som altid.

Fra : Mogens

Dato : 16-06-08 15:51

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og jeg har aldrig oplevet noget lign. sq noget af en oplevelse. Jeg er nok
> dernede næste år, samme tid og sted som altid.

Jeg tager gerne imod indbydelsen. Det hegn der er rundt om Essex, indbyder
imidlertid ikke ligefrem til, at man bare går ind?

Fra : apollo14

Dato : 16-06-08 15:58

Mogens skrev:

> Jeg tager gerne imod indbydelsen. Det hegn der er rundt om Essex, indbyder
> imidlertid ikke ligefrem til, at man bare går ind?

Hehe folk falder skam over det i løbet af natten, og lidt svært at samle
plørerstive folk op, når de ligger og vælter rundt på jorden. Men nej
det er hellere ikke adgangsvejen, der er altid et hul, og det er ved
indgangen ind til banen.

Fra : apollo14

Dato : 16-06-08 15:59

Mogens skrev:

> Jeg tager gerne imod indbydelsen. Det hegn der er rundt om Essex, indbyder
> imidlertid ikke ligefrem til, at man bare går ind?

Og hov glemte lige at sige, vi var vist også den eneste lejr der kunne
se TV2 sport hele tiden, satme stort kan jeg godt sige, så vi havde det
helt store show hele natten.

Fra : Mogens

Dato : 16-06-08 16:02

> [...]
> er hellere ikke adgangsvejen, der er altid et hul, og det er ved indgangen

Vi mailes ved :)

> Og hov glemte lige at sige, vi var vist også den eneste lejr der kunne se
> TV2 sport hele tiden, satme stort kan jeg godt sige, så vi havde det helt
> store show hele natten.

Jeg så det IRL - det var bedre
(kombineret med Le Mans radio i mit høreværn og storskærmen)

Fra : apollo14

Dato : 16-06-08 15:16

Mogens skrev:
> [...]
> med Verstappen og Co var/blev en stor mundfuld for dem. Gad vide hvad de vil

Hej. Det var en kamp for hele teamet, og der går et par gode historier
fra ugen dernede. Men dem holder jeg for mig selv, altså de fleste af
dem. S. Maassen er noget af en kører, der har masser af humor, og han er
såmænd også ved at lære at snakke dansk.

Og tændingsproblemet opstod desværre kun på Team Essex raceren, og
mistanken om hvad der var galt, var godt nok lidt underligt, og pisse
ærgeligt at man må pitte kort tid, efter man har skiftet en masse små
dele, fordi bilen åbenbart ikke ladede som den skulle. Og så tog Casper
E. lige en tur i en omgang sten, så bagenden skulle lige tages 3 gang
man pittede om natten, uden kørerskift eller anden gyldig grund. Der sad
man godt nok og håbede på en superfest, men der blev nu festet alligevel.