Navigation til Mercedes?
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 15:41

I min jagt på ny bil, overvejer jeg hvor vigtigt det er med Comand
Navigation i Mercedes. Vil nye kort kunne bruges i det gamle anlæg,
eller skal det hele skiftes eller opdateres? Hvad koster nye kort?
Hvad koster en eventuel komplet opdatering
Er et evt. nyt anlæg med touchscreen eller er det stadig betjening
vha. knapper?

Fra : Carsten[2860]

Dato : 12-06-08 21:05

<Henning> wrote in message
> [...]
> Hvad koster en eventuel komplet opdatering
> Er et evt. nyt anlæg med touchscreen eller er det stadig betjening

Har en E-klasse 320 CDI fra Juli 2006 og er superglad for navigationen.
Ruteberegning er super-hurtig - Også for genberegning ved kø eller lign
(TMC). Betjening via knapperne i "kanten" af Command APS skærmen.

Nye kort - I med DVD´en og den opdaterer selv software. Tager ca. 10 min.

Det kan betale sig at indkøbe kort i Tyskland i.e. navishop24.de

PS! Hvis du selv "konfigurerer" bilen fra ny så husk at få de ventilerede
sæder med - Det er genialt på en varm sommerdag. Ingen klæbrige skjorter
mere !