Lidt OT! Le Mans TV krise
Fra : Bruno

Dato : 10-06-08 17:48

Her havde jeg gået og glædet mig til løbet som TV2 har reklameret for i
hvertfald de sidste 14 dage - og så viser det sig de sender næsten
igenting på TV2!

Sølle 3.5 time bliver det til plus lidt før og efter løbet og ikke
engang ved og købe Sputnik er der hjælp at hente, de sender nemlig alt
det andet på TV2-Sport og den kanal er ikke på Sputnik

Hvad gør man?
Mvh
Bruno

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-06-08 17:52

> [...]
>engang ved og købe Sputnik er der hjælp at hente, de sender nemlig alt
>det andet på TV2-Sport og den kanal er ikke på Sputnik

Tanker bilen og kører lidt sydvest?

Troede da også dækningen var lidt bedre...

Fra : Bruno

Dato : 10-06-08 18:00

Martin Johansen [6000] wrote:

> Tanker bilen og kører lidt sydvest?

Fristende, men jeg kan ikke få det til og passe ind i kalenderen (læs:
jeg tabte ferie "lodtrækningen" i driftafdelingen).

> Troede da også dækningen var lidt bedre...

Jeg synes det er uartigt - ikke mindst fordi deres reklame for løbet
ikke nævner andet end TV-2

Lige nu, så skal jeg vist se løbet forskudt og så håbe på nogen på
racing-underground er hurtige.

Mvh
Bruno

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-06-08 19:01

>Fristende, men jeg kan ikke få det til og passe ind i kalenderen (læs:
>jeg tabte ferie "lodtrækningen" i driftafdelingen).

Man kan jo (u)heldigvis blive syg

>Jeg synes det er uartigt - ikke mindst fordi deres reklame for løbet
>ikke nævner andet end TV-2

Enig

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-08 17:53

"Bruno" skrev

> Hvad gør man?

Ser det på Zulu?
http://www.dba.dk/asp/sektion/ordbog/Detail.asp?ArtikelId=31171

- Peter

Fra : Bruno

Dato : 10-06-08 17:58

Peter Lykkegaard wrote:
> "Bruno" skrev

> Ser det på Zulu?
> http://www.dba.dk/asp/sektion/ordbog/Detail.asp?ArtikelId=31171

LOL - jeg hopede næsten på den.

Det program er ikke for i år, men fra 2004!

Du kan selv prøve TV-2's programguide, der vil du se det eneste sport på
Zulu er noget med en bold.

Mvh
Bruno

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-08 19:45

"Bruno" skrev

> LOL - jeg hopede næsten på den.

> Du kan selv prøve TV-2's programguide

Nahh TV2 Sport ser bedre ud
http://tv2sport.dk/tv/4
(Lørdag d. 14 juni 2008)

- Peter

Fra : Stig Mogensen

Dato : 10-06-08 18:51

Bruno wrote:

> [...]
> engang ved og købe Sputnik er der hjælp at hente, de sender nemlig alt
> det andet på TV2-Sport og den kanal er ikke på Sputnik

Jeg havde samme problem sidste år, som også kom som et chock. Løsningen
hed "MotorTV", som er en tilkøbskanal hos Canal Digital. De kunne åbne for
den, inden for få timer.........49kr/pr måned såvidt jeg husker. Nu har jeg
ViaSat, og dér er TV2-Sporten at finde DDD

Ellers er EuroSport kanalerne vidst også ok?

Ja, der er ikke meget at hente for os med sunde interesser, hos de
licensfinancierede.......de kan kun tilgodese fodboldbøllernes interesser.

/Stig

--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 19:02

On Tue, 10 Jun 2008 19:50:47 +0200, Stig Mogensen
<stig.mogensen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Ja, der er ikke meget at hente for os med sunde interesser, hos de
>licensfinancierede.......de kan kun tilgodese fodboldbøllernes interesser.

Har VIASAT-allergi efter at have prøvet at skulle dæmpe
antenneomkostningerne hos forbrugere, der VILLE have deres programmer.
Først får man fat i masser af guf og sender det på TV3, så koster den
pludselig penge. No problem, vi får jo guffet. Så flytter guffet til
3+ og lidt senere koster den penge og TV3 original er bare
genudsendelser ) No problem og så flytter guffet til Sport og så
stod jeg af.

--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-06-08 19:35

Bruno skrev den 10-06-2008:
> [...]
> og købe Sputnik er der hjælp at hente, de sender nemlig alt det andet på
> TV2-Sport og den kanal er ikke på Sputnik

TV2 sport, ikke at forveksle med Sporten på TV2!
Der kan du købe netadgang til LM2008 for kun kr. 99.
Jeg måtte til lommerne, så jeg håber fandme ikke at de svigter igen i
år (jeg fik dog alt via Sputnik, men stakkels dem der ikke fik noget).
Kai

Fra : Bruno

Dato : 10-06-08 20:40

Fister Løgsovs wrote:

> TV2 sport, ikke at forveksle med Sporten på TV2!
> Der kan du købe netadgang til LM2008 for kun kr. 99.

Hmm - nu er jeg lidt forvirret.

Når jeg kigger på Sputnik, så synes det som om de "sender" 3 tv-kanaler
LIVE som så indeholder noget der er plukket fra TV-2, Zulu, Charlie og News.

Er der andet LIVE end hvad der står i "Live oversigten"? Skal man tro
den så kan man faktisk ikke starten af løbet på sputnik, men dog
slutningen hvor de sender det samme som den alm. TV-2 kanal.

> Jeg måtte til lommerne, så jeg håber fandme ikke at de svigter igen i år
> (jeg fik dog alt via Sputnik, men stakkels dem der ikke fik noget).

Medmindre jeg er helt blind, så viser de ikke Le Mans på Sputnik i år.
Der står i omtalen af Sputnik at nogle store sportsbegivenheder ikke er
på Sputnik og så nævner de Tour de France som eksempel, men jeg håber da
sandelig at jeg tager fejl.

Mvh
Bruno

Fra : apollo14

Dato : 10-06-08 21:13

Bruno skrev:

> [...]
> Der står i omtalen af Sputnik at nogle store sportsbegivenheder ikke er
> på Sputnik og så nævner de Tour de France som eksempel, men jeg håber da

Du er hermed erklæret blind, og hermed er din driverlicens indraget i
weekenden fra 14/6 kl. 15 til 15/6 kl. 15 plus det løse, du bedes gå til
http://tv2sport.dk/node/9864 og betale ved kasse 1, og du får din
driverlicens tilbage 16/6 kl. 00.01

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-08 21:25

"apollo14" skrev

> du bedes gå til http://tv2sport.dk/node/9864 og betale ved kasse 1

Njahh jeg tænder bare for colortossen og skifter over på TV2 Sport :)

- Peter

Fra : apollo14

Dato : 11-06-08 04:50

Peter Lykkegaard skrev:
> "apollo14" skrev

> Njahh jeg tænder bare for colortossen og skifter over på TV2 Sport :)
>
> - Peter

nej nej nej det er alt alt ALT for kedeligt, man skal da være dernede,
og denne weekend bliver jomfruturen, skide vær med at jeg skal lave
noget dernede, jeg får penge for at se løb, holde mig orienteret om
placeringen af de danske kørere, og flyver hjem søndag aften igen. Og
jeg skal ikke have en eneste krone op af lommen ;)

Fra : Bruno

Dato : 10-06-08 23:21

apollo14 wrote:
> Du er hermed erklæret blind, og hermed er din driverlicens indraget i
> weekenden fra 14/6 kl. 15 til 15/6 kl. 15 plus det løse, du bedes gå til
> [...]

Pinligt!

Det er godt man her kan få hjælp når nu førehund er påkrævet. Tak mange
gange.

Nu mangler vi bare dansker sejre i alle fire klasser, så bliver
weekenden perfekt. Eneste dilemma er om en LMP1 eller en LMP2 skal vinde
den samlede sejer

Mvh
Bruno

Fra : Leo Havmøller

Dato : 11-06-08 05:00

"Bruno" <x@c.d> wrote in message news:g2mb8q$2nqn$1@newsbin.cybercity.dk...
> Her havde jeg gået og glædet mig til løbet som TV2 har reklameret for i
> hvertfald de sidste 14 dage - og så viser det sig de sender næsten
> igenting på TV2!

Ser ud til at Eurosport/Eurosport 2 har den bedste dækning:
http://www.24h-le-mans.dk/index.asp?get=lm2008itv
Motors TV sender åbenbart slet ikke Le Mans i år.

Leo Havmøller.

Fra : TJ

Dato : 11-06-08 07:34

On Wed, 11 Jun 2008 06:00:24 +0200, Leo Havmøller <rtxleh@nospam.nospam>
wrote:

>Motors TV sender åbenbart slet ikke Le Mans i år.

Heller ikke i 2009 og 2010, da EuroSnot har købt rettighederne.
Så det bliver puttet ind mellem genudsendelserne af synkronsvømning og
et eller andet obskurt cykelløb.

--
Now YouSee it. Now You don't.