Montering af bak-spejl på Ford transit.. ?~
Fra : Ib Tinning

Dato : 10-06-08 16:16

Jeg er løbet ind i lidt af et problem.. Bakspejlet i min Ford Transit er
gået helt løs, og jeg kan ikke rigtig få det til at hænge ordentligt fast.

Nogen der har nogen brugbare forslag til at montere et bak-spejl, så det
også hænger fast ??

Hilsen
Ib Tinning

Fra : H C Jensen

Dato : 10-06-08 17:14

> [...]
>
> Nogen der har nogen brugbare forslag til at montere et bak-spejl, så det

Ford har en ny limpude du skal bruge

Afrensningen er meget vigtig

Hans

Fra : Ib Tinning

Dato : 10-06-08 17:36

Fra : Bruno

Dato : 11-06-08 18:15

Ib Tinning wrote:
> [...]
Mit bud er Isopropylalkohol (staves sikkert ikke helt på den måde). Det
er den vædske du kender fra CD-rens, plade-rens, brillerens.... og man
kan få det i Matas for en 20-30 kroner.

Mvh
Bruno