Gratis benzin i Fredensborg
Fra : Søren Blom

Dato : 10-06-08 09:46

Det må være guf for dem som piver over prisen på benzin og opholder sig nær
fredensborg, for der er gratis benzin idag fra klokken 10.53 og 60 minutter
frem, se http://borsen.dk/webtv?&clipid=2244&tabtype=okonomi der bliver godt
nok ikke nævnt nogen adresse, men man kan vel køre efter køen

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-08 10:04

"Søren Blom" skrev

> [...]
> bliver godt nok ikke nævnt nogen adresse, men man kan vel køre efter køen

Har du set indslaget?
Det er Shell/7-Eleven i Fredensborg, i følge eniro ligger der en shell tank
på Fredensborgvej 69A
Men glem det 10:15 var der allerede kø big time (i følge indslaget)

- Peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-06-08 14:28

Peter Lykkegaard wrote:

> Har du set indslaget?
> Det er Shell/7-Eleven i Fredensborg, i følge eniro ligger der en
> shell tank på Fredensborgvej 69A
> Men glem det 10:15 var der allerede kø big time (i følge indslaget)

Ja jeg så i går morges, ved DK tanken på Helligkorsvej i Roskilde, at de
havde sat prisen ned til ca. 9,50 for en liter, det afstedkom også en ganske
pæn kø/trafikprop.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport