Site to site VPN smider forbindelse
Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 26-06-08 12:54

Hej NG

Jeg har en site to site VPN mellem en asa5505 og en "ukendt" box stående.
Tunnellen laves for så vidt fint, og data komme sagtens
igennem....men....efter et stykke tid uden data transmission igennem vpn,
kan man ikke logge på fra min side længere, som om hullet smides, dog vises
ike og ipsec tunnel kørende. Så skal jeg reloade ASA og man kan komme på
as400 i anden ende.....
Jeg ved ikke hvor time-out frekvensen sidder...!!!
ASA i sat til agressive mode.

Hvor fortæller jeg ASA at den skal bare holder tunnellen åben altid........

please help....

/thomas

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-06-08 16:09

On Thu, 26 Jun 2008 13:54:05 +0200, "Thomas Thøgersen"
<thomasthoger@XXXhotmail.com> wrote:

> Jeg ved ikke hvor time-out frekvensen sidder...!!!

Jeg vil anbefale dig at lave en sag på problemet med din foretrukne
Cisco-pusher. Hvis man ved, hvad man har med at gøre, kan man relativt
nemt debugge sig frem til, hvorfor tunnelen tages ned, i hvert fald,
hvis det ikke er den fjerne ende, der er syg.

-A
--
http://www.hojmark.org/