AVG 8.0 fejl??
Fra : anne

Dato : 20-06-08 15:51

Hej Gruppe

Hvad er den nu af.

Jeg kører med WIndows Vista basis, og betalingsudgaven af AVG 8. Her i dag
meldte både den selv og Windows sikkerhedscenter at det var en forældet
udgave og jeg skulle opdaterer. Det gjorde jeg også, men nu er AVG 8 ikke
rigtig som den plejer. De ikoner der plejer at være er væk, jeg kan ikke
åbne noget heller når jeg går ind i start-programmer-AVG

Jeg har så kørt min computer tilbage til indstillingerne fra i går, men det
samme sker.

Kender andre til det problem??

MVH

anne

Fra : Snuden

Dato : 20-06-08 16:26

"anne" <annemünster@cc.no> skrev i meddelelsen
> [...]
> åbne noget heller når jeg går ind i start-programmer-AVG
>
> Jeg har så kørt min computer tilbage til indstillingerne fra i går, men

Jeg havde samme problem...afinstallerede et par gange...det hjalp
ikke...lavede en systemgendannelse....det hjalp heller ikke...men nu virker
det vist fint. Jeg aner ikke hvad der er kommet til den. Da jeg opdaterede
virusdatabasen..lidt over 11 MB fik jeg melding om, at installationen var
ødelagt??

Som sagt: det virker vist nu...

Snuden

Fra : anne

Dato : 20-06-08 17:38

> [...]
> virker det vist fint. Jeg aner ikke hvad der er kommet til den. Da jeg
> opdaterede virusdatabasen..lidt over 11 MB fik jeg melding om, at

Hej Snuden

Tusind tak for dit beroligende svar, så jeg skal måske bare vente og så
løser det sig på een eller anden måde???

MVH

anne

Fra : Ole C

Dato : 20-06-08 20:56

anne skrev blandt andet:

> [...]
> start-programmer-AVG
> Jeg har så kørt min computer tilbage til indstillingerne fra i går,

Jeg synes desværre Grisoft har gjort sig skyldige i den samme fejl som
så mange andre efterhånden, nemlig at søsætte et produkt der ikke er
færdigudviklet. Et produkt der helst skal kunne det hele - også det der
egentlig ikke er nødvendigt.
Resultatet er et tungt og temmelig besværligt program, som jeg opgav
efter en måneds tid. Nu bruger jeg i stedet den gratis udgave af
avast! - og er indtil videre tilfreds. Det belaster ikke nævneværdigt -
og kan sættes op så man stort set slet ikke bemærker det.
Ligesom AVG 7.5

--
vh
Ole C

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 21-06-08 14:22

Den Fri, 20 Jun 2008 18:37:36 +0200 skrev anne:

> [...]
>
> Tusind tak for dit beroligende svar, så jeg skal måske bare vente og så
> løser det sig på een eller anden måde???

3 mand skulle ud og køre bil - en elektriker, en mekaniker og en edb-mand.
Bilen ville ikke starte, og elektrikeren siger: "Der er problemer med det
elektriske system; nu skal jeg"
Nej siger mekanikeren: "Det er noget med mekanikken; lad mig komme til"
Så siger edb-manden: "Skal vi ikke bare stige ud, og så prøve at sætte os
ind igen?"

Ho Ho Ho

Karl Erik.

http://www.ranunkelvej.com

Fra : Else Holm

Dato : 21-06-08 18:47

anne wrote:
> [...]
> heller når jeg går ind i start-programmer-AVG
> Jeg har så kørt min computer tilbage til indstillingerne fra i

Hej Anne

Jeg havde ikke egentlige problemer med AVG 8,0, men den var
anderledes.
Jeg blev klogere på den ved at læse på Kim Ludvigsens hjemmeside
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-avg-trin.html - Held og
lykke med det!

--
Else

Fra : anne

Dato : 22-06-08 07:33

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg havde ikke egentlige problemer med AVG 8,0, men den var anderledes.
> Jeg blev klogere på den ved at læse på Kim Ludvigsens hjemmeside

Hej Else

Tusind tak for linket.

Jeg vi glæde mig meget til at læse hans meget informative side.

Lige nu opfører den sig ok, men jeg har har også geninstalleret det hele et
par gange, men hver gang brokker den sig igen, så jeg tør ikke håbe på den
er ok nu.

Jeg kan se at den kommer med en specifik fejlmeddelelse hver gang dels at
den er forældet(hvilket den ikke burde være da den automatisk opdaterer) og
efterfølgende siger den at den mangler en antispywaredetectedDlg. Windows
siger den har fundet en fejl og lukkker programmet ned når jeg forsøger at
åbne AVG men det afhjælper en geninstallering nu på, og på et tidspunkt
kunne den(windows) slet ikke genkende AVG's filtyper, så jeg vil tro det
ikke er AVG men det er Vista der brokker sig.

Endnu en gang tusind tak for dit link.

MVH

anne

Fra : Lene Larsen

Dato : 06-07-08 19:46

Jeg vil anbefale dig at bruge Avast ( www.avast.com) det fungerer godt på
Vista (og XP) opdaterer
selv hver dag, også i den gratis version, og får flotte anmeldelser når man
sammenligner hvad de forskellige
programmer kan fange af virus m.m.
Avast fås også i en Dansk udgave.

Hilsen