Office 2002 problemer med installation
Fra : KV Christiansen

Dato : 22-06-08 16:15

Hej NG!

Ville lige inst office 2002 da jeg skulle bruge nogle skabeloner til et cv,
men kan pludselig ikke - CD starter ikke op som normalt med inst menu - hvad
gør jeg galt??

Har inst openoffice og kører med Vista

Mvh

KC

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 22-06-08 16:45

Hej KC.

Ikke for at være fræk, men har du lagt CD rigtigt i/lukket skuffen?
Hvad sker der, bortset fra, at der ikke sker det sædvanlige?

Hvad med at åbne CD'en og aktiver kør herfra.

Har du evt. en anden CD du kan teste med om dit CD-drev virker?

Jørgen Bondesen

Fra : KV Christiansen

Dato : 22-06-08 18:03

"Joergen Bondesen" <bondesen@cool.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvad med at åbne CD'en og aktiver kør herfra.
>
> Har du evt. en anden CD du kan teste med om dit CD-drev virker?

*ggg* jo jo den er rigtig i - den starter bare ikke op på autorun som den
plejer, men har tilgået den fra kontrolpanel og valgt den ikon reparer MS
Office, så den har nok ikke været fjernet helt da jeg troede jeg havde
slettet officepakken fra pc.

Men når jeg bruger stifinder og prøver at starte fra Cd skriver den "et
andet installations program kører allerede"

mvh

KC

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 22-06-08 18:23

Hej KC

Mit bedste råd er, genstart PC'en og prøv igen.