10.5.4 - problemer med iSync og iCal
Fra : Ukendt

Dato : 01-07-08 14:46

Efter opdatering til 10.5.4 nægter iSync at starte overhovedet.
Ikonen hopper een gang i dock'en, og så sker der bare ikke mere...
Kan heller ikke startes fra programmappen.

iCal synkroniserer heller ikke via bluetooth med min mobil - SE Z800i,
forbindelsen er "død".

Bluetooth-forbindelsen fungerer med BlueToothElite 2.0 og Bluetooth
assistent, så det må være selve sync-funktionen, der er gået i udu efter
opdatering til 10.5.4.

Har andre oplevet sådanne problemer?

Vgst
Kristian Stange

P.S. - Alt på en MacBook 2.0

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-07-08 14:59

Kristian Stange gantes <fjern> wrote:
> [...]
>
> Bluetooth-forbindelsen fungerer med BlueToothElite 2.0 og Bluetooth
> assistent, så det må være selve sync-funktionen, der er gået i udu efter

Hm, ingen probloemer her med en SE Z660i og min MacPro. - Jeg startede
bare iSync og klikkede på 'Sync Now', - 5 sek. - så var det overstået
med bekræftende tone fra telefonen.

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-07-08 15:01

> [...]

> Bluetooth-forbindelsen fungerer med BlueToothElite 2.0 og Bluetooth
> assistent, så det må være selve sync-funktionen, der er gået i udu efter

nix .. ingen problemer her indtil videre .. du kan prøve at trashe
iSync's indstillinger og starte forfra

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-08 22:10

Thomas von Hassel skrev:

> nix .. ingen problemer her indtil videre .. du kan prøve at trashe
> iSync's indstillinger og starte forfra
>
> /thomas

Tak til jer, som har svaret...
Prøvede at gøre som Thomas foreslog; intet resultat.
Gjorde lidt "hovedrent" - hjalp ej heller...

Gik til min "reserve-backup-CCC-disk", hentede iSync her og flyttede den
til MacBook'ens aplikationsmappe.
Nu kører det - både iSync og iCal.
Godt nok...
Men gad vide, hvad der måtte være sket i forbindelse med opdatering til
10.5.4?

Vgst
Kristian Stange

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-07-08 22:21

Kristian Stange gantes <fjern> wrote:
> Men gad vide, hvad der måtte være sket i forbindelse med opdatering til
> 10.5.4?

Opdateringen har i hvert fald pillet i et eller andet i iSync. Jeg har
et AppleScript der synkroniserer min telefon automatisk ved login og
hver anden time, men det virkede ikke efter opdatering og genstart i
går. Et eller andet havde slået synkronisering i iSync fra...

Var det godt nok selve applikationen du erstattede med en tidligere
version? I så fald, hvilket versionsnummer har din iSync nu?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-08 06:55

Peter Farsinsen skrev:

> Var det godt nok selve applikationen du erstattede med en tidligere
> version?
Ja - kopierede og erstattede

I så fald, hvilket versionsnummer har din iSync nu?

3.0.2

Kristian Stange

Fra : iSteen

Dato : 01-07-08 15:50

> [...]

> Bluetooth-forbindelsen fungerer med BlueToothElite 2.0 og Bluetooth
> assistent, så det må være selve sync-funktionen, der er gået i udu efter

Desværre kan jeg heller ikke uddybe mere - her kører det som det skal

Fra : Per Rønne

Dato : 01-07-08 16:24

> [...]

> Bluetooth-forbindelsen fungerer med BlueToothElite 2.0 og Bluetooth
> assistent, så det må være selve sync-funktionen, der er gået i udu efter

Ikke mig - men jeg bruger nu også Missing Sync til synkronisering med
min Palm.

Og næste uge kommer iPhone så, med direkte sync gennem .mac; .MobileMe
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk