Macnyhed!
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 30-06-08 14:47

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-06-08 14:53

Jens "Lyrik" Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> http://psystar.com/psystar_openmac_osx86_reinventing_the_wheel.html

nyhed ? Det er vist længe siden det har været en nyhed. Bortset fra det
er det ikke et alternativ. Du skal stadig lave voodoo for at installere
OS X på den, næste update fra Apple vil efter alt at dømme dræbe de
maskiner indtil psystar kan finde på et nyt fix etc. etc.

Ingen seriøs bruger vil basere deres virksomhed på den slags, så er der
kun hobby og private tilbage.

/thomas

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 30-06-08 20:28

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> OS X på den, næste update fra Apple vil efter alt at dømme dræbe de
> maskiner indtil psystar kan finde på et nyt fix etc. etc.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sludder og vrøvl. Den leveres med Leopard installeret og her er seneste
update:
http://www.psystar.com/1053_update_available.html

Hilsen
Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-06-08 22:16

> [...]

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Sludder og vrøvl. Den leveres med Leopard installeret og her er seneste

Ja ja, Psystar har lavet voodoo for dig nu. Men hvad med næste
opdatering til Mac OS X? Hvilken garanti har man for, at den virker om
to år, hvis man ønsker at have det nyeste Mac OS X med de nyeste
opdateringer? Det er det samme med processoropgraderinger. De virker nu
og her, men der er ingen garanti for, at de fungerer med næste
softwareopdatering. Der vil sandsynligvis komme en løsning, men det er
ikke helt sikkert. Man må altså gøre sig klart, at man løber en risiko.
Så må man gøre op med sig selv, om man vil løbe den risiko for at spare
pengene eller hellere vil betale mere for en ny Mac. Og det er da helt
fint, at man har det valg. Det er da godt med lidt konkurrence.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-07-08 07:43

> [...]
> Så må man gøre op med sig selv, om man vil løbe den risiko for at spare
> pengene eller hellere vil betale mere for en ny Mac.

Spare penge ja, måske, i købsfasen .. men hvor meget tid bruger du så
bagefter på at supportere lortet ...?

> Og det er da helt
> fint, at man har det valg. Det er da godt med lidt konkurrence.

Jeg ser det ikke som reel konkurrence, da produktet de tilbyder ikke er
i samme "klasse" som orginalen. Det er bare en beige box PC med lidt
voodoo tilføjet ... Det eneste der undrer mig er hvorfor Apple og deres
advokater ikke har lukket dem ned endnu ..

/thomas

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 30-06-08 17:28

Jens "Lyrik" Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> http://psystar.com/psystar_openmac_osx86_reinventing_the_wheel.html

Sygt, synes jeg.

M.

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 30-06-08 20:34

>"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Sygt, synes jeg.
>
> M.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvorfor?

J.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-07-08 04:06

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Hvorfor?
>
> J.

Nå ja, undskyld

Fordi det ikke er en Mac. (Men jeg er også underlig).

M.

Fra : Lyrik

Dato : 02-07-08 12:40

Den 01.07.2008 kl. 08:42 skrev Thomas von Hassel <thomas@elements.dk>:

> [...]
> voodoo tilføjet ... Det eneste der undrer mig er hvorfor Apple og deres
> advokater ikke har lukket dem ned endnu ..

De mangler måske endnu lidt guddomskraft eller guddommelighedsrate, måske
mangler de også lidt i omnipotens?? Kunne det være det?
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech