Fjern opsarts program.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 28-06-08 19:51

Hej NGer

Jeg har installeret en HP 6100 printer, det virker godt.

Men hver gang jeg starter min maskine starter HP Setup Assistant, og
den kan aldrig finde printeren. Hvordan sørge jeg for at det program
ikke starter når maskinen starter?

Hilsen Henrik

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-06-08 21:28

On 2008-06-28 20:50:56 +0200, Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> said:

> [...]
>
> Men hver gang jeg starter min maskine starter HP Setup Assistant, og
> den kan aldrig finde printeren. Hvordan sørge jeg for at det program

Måske under systemindstillinger - Konti - log ind-emner?

--
I think Smithers picked me because of my motivational skills. Everyone
says they have to work a lot harder when I'm around.

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 28-06-08 22:21

On 2008-06-28 22:28:27 +0200, J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> said:

> Måske under systemindstillinger - Konti - log ind-emner?

Nop desværre ikke!!!

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-06-08 22:23

Henrik Palshøj wrote:
> Jeg har installeret en HP 6100 printer, det virker godt.

Hvilken model? - I serie 6100 findes der jvf. HPs hjemmeside 14
forskellige modeller...
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=en&h_cc=us&cc=us&h_page=hpcom&lang=en&h_client=S-A-R163-1&h_pagetype=s-002&h_query=6100+printer&submit.x=0&submit.y=0

> Men hver gang jeg starter min maskine starter HP Setup Assistant, og den
> kan aldrig finde printeren. Hvordan sørge jeg for at det program ikke
> starter når maskinen starter?

HP Setup Assistant kan godt være lidt drilsk at arbejde med. Normalt
starter den op, hvis opsætningen ikke enten er korrekt udført - eller
ikke færdiggjort.

Har du hentet de nyeste drivere hos HP? - Evt. seneste ver. af
Gutenprint 5.2.0b3? - Langt fra alle HP drivere er optimeret til Leopard
endnu, - selvom de nogle gange virker alligevel, så kan 'Udskriv&Fax'
ikke fastholde printeren, og printeren bliver så først genkendt i det
øjeblik, man aktiverer 'Udskriv' i et program. - Jeg havde selv et
problem tilsvarende med en CJ-5740 kort efter installering af Leopard.
Problemet blev løst med Gutenprint 5.2.0b2.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/15970

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 29-06-08 09:32

On 2008-06-28 23:23:28 +0200, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> HP Setup Assistant kan godt være lidt drilsk at arbejde med. Normalt
> starter den op, hvis opsætningen ikke enten er korrekt udført - eller
> ikke færdiggjort.

Ja fortæl mig om det!!! Jeg installeret og afsluttet instalationen uden
problemer, printeren virker fint. Men når Setup Assistant starter får
jeg på side 2. Ingen printere frem, på trods af den køre og resten af
alle HP's mere eller mindre overflødige programmer, sagtens kan se den?
Har prøvet at geninstallere uden held!!!

> Har du hentet de nyeste drivere hos HP? - Evt. seneste ver. af
> Gutenprint 5.2.0b3? - Langt fra alle HP drivere er optimeret til Leopard

Det vil jeg prøve. Men den virker ellers fint, det eneste problem er
Setup Assistan..