downgrade Firefox
Fra : Claus Christiansen

Dato : 27-06-08 22:51

Hejsa Machovder

Jeg ahr dummet mig....det skulle jo ske før eller senere. Jeg har
opdateret Firefox til 3.0, men glemte i skyndingen at tjekke sys krav.
Og da jeg køre 10.3.9 ja så har jeg kun min gamle Safari 1.er eller
andet tilbage. Hvilket jo også fungere fint, faktisk meget bedre end
Firefox gjorde før. Men da jeg er .mac bruger og det nye fungere bedst
under Firefox 2 eller Safari 3 ville jeg gerne finde en Firefox 2 jeg
kunne benytte. Men den findes ikke på hjemmesiden.

Evt opdatere til Tiger, da jeg har en ældre iBook G4, som ikke lige er
Leopard klar. Så hvis nogen har en Tiger disk til salg så er jeg da også
interessert i den.

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-06-08 23:38

Claus Christiansen <spam.claus@mac.com> wrote:

> [...]
> under Firefox 2 eller Safari 3 ville jeg gerne finde en Firefox 2 jeg
> kunne benytte. Men den findes ikke på hjemmesiden.

<http://support.mozilla.com/en-US/kb/Installing+a+previous+version+of+Fi
refox>
--
Henrik Münster