Få styr på billederne i iPhoto?
Fra : iSteen

Dato : 20-06-08 21:46

Nu har jeg efterhånden en ordentlig bunke billeder liggende i en stor
rodebunke i iPhoto.
For at få lidt overblik, bør jeg nok oprette nogle Begivenheder, og
flytte de forskellige billeder ind i de rette Begivenheder.

Hvor dan flytter jeg et billede fra én Begivenhed til en anden?

Fra : KentBM

Dato : 20-06-08 23:27

iSteen skrev:
> [...]
> flytte de forskellige billeder ind i de rette Begivenheder.
>
> Hvor dan flytter jeg et billede fra én Begivenhed til en anden?
Træk og slip. Du hiver billedet ind i de begivenheder, som du vil have
billedet i. Skal billedet ikke længere være i en begivenhed, så må du
efterfølgende slette det i den pågældende begivenhed. Dette slette ikke
billedet.

Eller du kan bruge æble + x (klip) i første begivenhed og æble + v
(indsæt) i næste begivenhed.

Og sikkert også andre metoder?

--

Kent

Fra : iSteen

Dato : 21-06-08 07:57

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> [...]
> billedet.
>
> Eller du kan bruge æble + x (klip) i første begivenhed og æble + v

Tak for det, jeg mente eller jeg havde forsøgt på alle mulige måder, men
jeg havde nok gjort noget forkert.
Tak for det - man får jo ikke det bedste ud af iPhoto, når der ligger
flere tusinde billeder i en enkelt Begivenhed.