iPod Touch software update?
Fra : khansen84@gmail.com

Dato : 14-06-08 06:31

Hejsa :)

Nu håber jeg i kan hjælpe mig lidt...

Jeg har købt en brugt iPod Touch 16GB af en privatperson. Den er købt
med opdateringen 1.1.4, som sælger lovligt har købt.
Da jeg modtog iPod'en, gendannede jeg den for at være sikker på at
"starte på en frisk". Det viste sig så at være en dum ide, da jeg nu
har mistet de app's der hører til opdateringen (mail, maps, stock
osv).

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få disse apps tilbage? iTunes
fortæller mig at den er opdateret med den nyeste vers. (1.1.4)

Mvh
Karina

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-08 13:43

<khansen84@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg kan få disse apps tilbage? iTunes
> fortæller mig at den er opdateret med den nyeste vers. (1.1.4)

så skal du selv købe updaten .. den hænger nemlig på den iTunes konto
som har købt den i første omgang.

/thomas

Fra : khansen84@gmail.com

Dato : 14-06-08 06:52

On 14 Jun., 14:43, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> så skal du selv købe updaten .. den hænger nemlig på den iTunes konto
> som har købt den i første omgang.
>
> /thomas

Det er da noget møg... :( Men hvordan køber jeg den? Når jeg trykker
på linket på apples side, omstiller den til iTunes og så sker der ikke
mere... er det fordi den allerede er vers. 1.1.4 ?

Mvh
Karina

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-08 15:07

<khansen84@gmail.com> wrote:

> Det er da noget møg... :( Men hvordan køber jeg den? Når jeg trykker
> på linket på apples side, omstiller den til iTunes og så sker der ikke
> mere... er det fordi den allerede er vers. 1.1.4 ?

hvilket link ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-08 15:10

<khansen84@gmail.com> wrote:

> Det er da noget møg... :( Men hvordan køber jeg den? Når jeg trykker
> på linket på apples side, omstiller den til iTunes og så sker der ikke
> mere... er det fordi den allerede er vers. 1.1.4 ?

kan være det her link kan hjælpe:

Fra : Morten Lind

Dato : 14-06-08 15:44

<khansen84@gmail.com> wrote:

> [...]
> på linket på apples side, omstiller den til iTunes og så sker der ikke
> mere... er det fordi den allerede er vers. 1.1.4 ?

Man køber programmerne gennem iTunes Music Store - iTunes>Butik>iTunes
Store

M.