Telias iPhone site: http://telia.dk/iphone
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 11-06-08 18:48

Hep,

Telia har lagt et site op om iPhone. Det virker næsten som om, de er
blevet overrasket af lanceringen. Der er i hvert fald ikke meget indhold
at komme efter.

Der er dog mulighed for at signe up til deres nyhedsbrev, så man ikke
misser de vigtige nyheder så som præregistrering (forhåbentlig) etc. -
meget fedt.

http://telia.dk/iphone

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-06-08 20:10

Peter Farsinsen skrev den 11-06-2008 19:48:
> [...]
>
> Der er dog mulighed for at signe up til deres nyhedsbrev, så man ikke
> misser de vigtige nyheder så som præregistrering (forhåbentlig) etc. -

Nu mangler vi bare at de siger hvad PRISEN bliver... Alt det andet gejl
er lige meget :)

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 11-06-08 20:43

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Nu mangler vi bare at de siger hvad PRISEN bliver... Alt det andet gejl
> er lige meget :)

Telia har tydeligvis tænkt nogenlunde det samme: vi gider ikke foretage
os noget før det begynder at handle om penge.

Det er da meget fedt at man kan signe up til deres nyhedsbrev. Jeg er
på, når de åbner for præregistrering og jeg gider IKKE vente en måned
eller mere på min iPhone fordi jeg ikke fik bestilt hurtigt nok :)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk