James
Fra : PerX ...

Dato : 02-07-08 03:27

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 02-07-08 20:40

Ok, det ser ud til at de kører videre med en rå upolerede Bond.

Jesper klarer den heller ikke helt uden en fed dansk accent

Men den skal da ses...
Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-07-08 21:00

Anders B. Hyltoft skrev:

> Ok, det ser ud til at de kører videre med en rå upolerede Bond.

God trailer, synes jeg.

> Jesper klarer den heller ikke helt uden en fed dansk accent

Dansk er det nye russisk.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : PerX ...

Dato : 03-07-08 03:53

In article <486bde09$0$90270$14726298@news.sunsite.dk>,
peterbrandtnielsen@gmail.com says...

> Dansk er det nye russisk.

haha, det skal klart være det nye slogan *g*

Fra : LanstromVirus

Dato : 04-07-08 20:15

"Peter Brandt Nielsen" skrev

> God trailer, synes jeg.

> Dansk er det nye russisk.

Der findes nogen danskere der kopierer amerikansk accent uhyggeligt præcist.
Jeg har ikke hørt det hos andre folk endnu.
Det er skizo-agtigt.:)

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 03-07-08 22:10

"Anders B. Hyltoft" <anders.fjerndettehyltoft@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ok, det ser ud til at de kører videre med en rå upolerede Bond.

Ja, men det ser på trailerne dog ud som om den lige har fået en tand op af
på action siden, og det er jeg ikke så vild med, hvis det betyder noget cgi
stas...synes det var fed i CR at det var godt gammeldaws stunt action det
meste af den action den bød på. Frygter lidt for nogle af de biljagter der
vises i traileren, men det er selvfølgelig svært at bedømme ud fra
trailernen...ses skal den i hvertfald.

Fra : PerX ...

Dato : 04-07-08 18:30

In article <486d402f$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, "Brian
Kjeldsen" <brauner<punktum>kjeldsen@<FJERN DETTE>mail.dk> says...

> [...]
> meste af den action den bød på. Frygter lidt for nogle af de biljagter der
> vises i traileren, men det er selvfølgelig svært at bedømme ud fra

Jeg tror meget af det dårlige cgi er dårligt fordi det er lavet dårligt,
ikke fordi det cgi - fx acceptere alt for mange af dem at vægtforholdet
ikke er rigtig eller bevægelses vektorerne er totalt urealistiske.

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-07-08 18:35

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> http://www.moviefone.com/movie/quantum-of-solace/26922/main

"Sorry. The clip you are trying to play is not currently available in your
area."

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-07-08 15:20

Jim Andersen skrev:

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
>
> "Sorry. The clip you are trying to play is not currently available in
> your area."

Jeg åbnede et af de direkte links i Quicktime Player:

http://www.aolcdn.com/ch_movies/hd-quantum-of-solace-trailer-tefam-480.qtl

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : PerX ...

Dato : 11-07-08 02:02

In article <486e5f55$0$90268$14726298@news.sunsite.dk>,
jimVÆÆK@officeconsult.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
>
> "Sorry. The clip you are trying to play is not currently available in your
> area."

Jeg prøvede kun forfilmen som var