Film debat-grupper ?
Fra : Peter Heide

Dato : 29-06-08 13:56

Kunne godt tænke mig at komme ind i nogle debat-grupper omkring film ( i
alle afskygninger ) Gerne nogle der er lidt aktive og ikke KUN handler
om de nyeste blockbusters.

Kun danske grupper har interesse. Jeg tænker ikke på usenet.

Et tip at hente hér ?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-06-08 15:15

Peter Heide skrev:

> [...]
> KUN handler om de nyeste blockbusters.
>
> Kun danske grupper har interesse. Jeg tænker ikke på usenet.

Danskefilm.dk's forum er ret aktivt. Emnekredsen giver sig selv.

Cinemazone.dk's forum er vist også meget godt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-06-08 22:05

Peter Heide wrote:
> [...]
> om de nyeste blockbusters.
>
> Kun danske grupper har interesse. Jeg tænker ikke på usenet.

Fantastik har to sådanne grupper, én om fantasy og science fiction-film
generelt, og én om trash-film. Og man kan endda tilgå dem via NNTP,
hvilket jo er dejligt i disse så web-fikserede tider.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Tue Sørensen

Dato : 29-06-08 17:19

On 29 Jun., 14:56, "Peter Heide" <phe...@ofir.dk> wrote:
> [...]
> om de nyeste blockbusters.
>
> Kun danske grupper har interesse. Jeg tænker ikke på usenet.

http://forum.uncut.dk/

- Tue

Fra : Optimus Prime

Dato : 30-06-08 07:44

Peter Heide skrev:
> Kunne godt tænke mig at komme ind i nogle debat-grupper omkring film ( i
> alle afskygninger ) Gerne nogle der er lidt aktive og ikke KUN handler
> om de nyeste blockbusters.

Kig på dahf.dk engang - vi har mange filmtråde (fx under
"underholdning/film og serier"
Debatten er seriøs, der er mange som ved en masse om film og tonen er
altid rar her... De mange kloge-åger, netbetjente og andet godtfolk som
trækker debatten ned på usenet glimrer ved sit fravær

Fra : PerX ...

Dato : 11-07-08 02:13

In article <486880bd$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
optimus@prime.dk says...

> [...]
> altid rar her... De mange kloge-åger, netbetjente og andet godtfolk som
> trækker debatten ned på usenet glimrer ved sit fravær

Det er jo altid nemmere at få en tone når man kan smide dem ud man ikke
er enige med ;)

Fra : Optimus Prime

Dato : 11-07-08 08:13

PerX ... skrev:
> Det er jo altid nemmere at få en tone når man kan smide dem ud man ikke
> er enige med ;)

Helt sikkert - jeg har dog ikke kendskab til ret mange som er blevet
smidt på porten og jeg har da været der nogle år... Det er en hel lille
familie

Fra : Peter Heide

Dato : 04-07-08 20:14

mange tak for tip peter, peter, tue & optimus