*spoiler* I am legend *spoiler*
Fra : -= JF =-

Dato : 28-06-08 09:36

Til de af jer som endnu ikke har set I am legend, og har planer om at se
den, læs ikke videre

Jeg så filmen i går, og der er noget der undrer mig... Hvad helvede blev
der af de 6 milliarder - *6.000.000.000* - mennesker som døde?

Fint nok, der render et par millioner 'zombier' rundt om natten, der
render tilsyneladende også en flok løver?? rundt - men alligevel.

6 milliarder skeletter burde immervæk fylde en pæn sjat i landskabet!

Hvad har jeg overset?

--
Mvh. John

Fra : Kim2000

Dato : 28-06-08 09:49

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
> [...]
> render tilsyneladende også en flok løver?? rundt - men alligevel.
>
> 6 milliarder skeletter burde immervæk fylde en pæn sjat i landskabet!

At det er en hollywoodfilm

En del blev evakueret resten er sikkert blevet spist (vi ser jo kun
Manhatten).

Fra : -= JF =-

Dato : 28-06-08 12:15

Kim2000 skrev:

> At det er en hollywoodfilm
Jow jow... Det bevises tydeligt af de skaldede supermennesker der
kravler op ad husmurene hurtigere end en dopet OL-atlet kan spæne hen ad
cindersbanen
Jeg undrer mig bare over at der ikke var bare ÉT ENESTE kranie der
skulle vise at der faktisk var døde mennesker involveret

Bortset fra det, så var det da en OK film, og Will gi'r den sgu godt nok!

--
Mvh. John

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-06-08 21:00

> Jeg undrer mig bare over at der ikke var bare ÉT ENESTE kranie der skulle
> vise at der faktisk var døde mennesker involveret
>
> Bortset fra det, så var det da en OK film, og Will gi'r den sgu godt nok!

Den er fin og som med the Abyss, så er den endnu bedre med den rigtige
slutning.

Mark

Fra : -= JF =-

Dato : 29-06-08 21:48

Mark Thomas Gazel skrev:

> Den er fin og som med the Abyss, så er den endnu bedre med den rigtige
> slutning.

Er der en alternativ slutning?

--
Mvh. John