21 - hvad kommer efter 20 ?
Fra : Peter Heide

Dato : 26-06-08 01:01

Politi og en lortefilm : http://us.imdb.com/title/tt0478087/

Hold da kæft en omgang ævl. Igen en film der beviser at USA er pilråddent.
Lav en bunke kriminalitet og tilstå : adgangsbillet til Haward University !

Sjældent har jeg set mere talenløst omgang gøgl , som bare er så
forudsigeligt hele vejen igennem.

Enhver der syntes dette er en god film ; burde skydes og smides i en ensom
glemt grav.

Der er simpelthen ikke mere at sige om den kortspils-film.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 26-06-08 15:00

Peter Heide skrev:
> Politi og en lortefilm : http://us.imdb.com/title/tt0478087/

Hehehe :)

> Hold da kæft en omgang ævl. Igen en film der beviser at USA er
> pilråddent. Lav en bunke kriminalitet og tilstå : adgangsbillet til
> Haward University !

Kriminalitet?
Hvad har han gjort, der er kriminelt?
(Nåja, ok, han har nok ikke indberettet sin indkomst til IRS - men, det
vil jeg altså ikke kalde "en bunke kriminalitet")

> Sjældent har jeg set mere talenløst omgang gøgl , som bare er så
> forudsigeligt hele vejen igennem.

Ja, temmeligt forudsigelig, indrømmet.
Der var dog et enkelt sted, hvor jeg faldt i med begge ben.
Uden at spoile særligt meget kan jeg vidst godt tillade mig at sige, at
der omkring slutningen af filmen optræder noget, der i udpræget grad
ligner den typiske "Jeg tager en skjult båndoptager med og får the bad
guy til at snakke løs om alle de slemme ting, han har gjort - fordi han
tror, vi er alene sammen". Men det var det så ikke.

> Enhver der syntes dette er en god film ; burde skydes og smides i en
> ensom glemt grav.

Nåja, det er ikke den nye "citizen kane". Men jeg var nu underholdt.

-Rune

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-06-08 16:58

Peter Heide wrote:

> Der er simpelthen ikke mere at sige om den kortspils-film.

Er du bare mopset over at du ikke forstod pointen med de tre døre?

--
Jesper Lund

Fra : Edward Jensen

Dato : 26-06-08 22:31

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in message

> Er du bare mopset over at du ikke forstod pointen med de tre døre?

Monty Hall?

Fra : Rune Zedeler

Dato : 26-06-08 22:37

Edward Jensen skrev:
> Monty Hall?

Ja.

Fra : Peter Heide

Dato : 26-06-08 23:37

http://da.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall-problemet

Fra : Edward Jensen

Dato : 27-06-08 22:48

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> "Edward Jensen" <edward@jensen.invalid> skrev i meddelelsen

> http://da.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall-problemet

Jo tak, jeg kender skam godt "problemet". Altid et hit at introducere i et
begyndende statistikkursrt i forbindelse med betingede sandsynligheder.