Hvad siger I så?
Fra : Kim2000

Dato : 20-06-08 19:30

Har jeg nogle dygtige unger eller hva'? Nyd denne lille 7 minutters
kortfilm, som vi lavede hos Station Next:

http://www.station-next.dk/cms/film/288-DenfarliglegOrebro.wmv

mvh
Kim

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-06-08 22:25

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> Har jeg nogle dygtige unger eller hva'? Nyd denne lille 7 minutters
> kortfilm, som vi lavede hos Station Next:
>
> http://www.station-next.dk/cms/film/288-DenfarliglegOrebro.wmv

"Siden kan ikke vises"

Det må siges at være en kort film ;P

Mvh
Benjamin

Fra : Kim2000

Dato : 21-06-08 08:28

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Siden kan ikke vises"
>
> Det må siges at være en kort film ;P

Jeg kan da fint gå ind på siden (XP og Mediaplayer).

Fra : Optimus Prime

Dato : 23-06-08 08:25

Kim2000 skrev:
> Jeg kan da fint gå ind på siden (XP og Mediaplayer).

Virker også fint her...

Jeg synes det er en glimrende lille film - bevares skuespillet virker
måske lidt stift; men det er en kortfilm lavet af en 7. klasse og
sandsynligvis en debutfilm for alle involverede... jeg har set
tilsvarende (eller værre) skuespil i "rigtige" produktioner - så alt i
alt kan jeg godt forstå OP er stolt

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 23-06-08 16:22

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sandsynligvis en debutfilm for alle involverede... jeg har set tilsvarende
> (eller værre) skuespil i "rigtige" produktioner - så alt i alt kan jeg

Flot!!! skal selv ha et filmhold i valgfag, tror sgu ikke vi lave helt så
prof...nu må vi se...

Mvh. BK

Fra : Kim2000

Dato : 23-06-08 21:36

"Brian Kjeldsen kjeldsen@ mail.dk>" <brauner<punktumFJERN DETTE> skrev i en
meddelelse news:485fbf85$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse

> Flot!!! skal selv ha et filmhold i valgfag, tror sgu ikke vi lave helt så
> prof...nu må vi se...

Vi fik jo også hjælp og vejledning af proffer. Scenen i huset (hvor de
samler bogen op) tog 5 stive timer at få i kassen.

Fra : Lyrik

Dato : 24-06-08 10:50

Den 23.06.2008 kl. 22:35 skrev Kim2000 <kim2000@surfer.dk>:

> [...]
>>

> Vi fik jo også hjælp og vejledning af proffer. Scenen i huset (hvor de
> samler bogen op) tog 5 stive timer at få i kassen.

Flot arbejde, du kan være stolt! Tillykke med det!

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech