Kan de to "Grindhouse"-film ses i vilkårli~
Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-06-08 11:32

Jeg har netop fået email fra Lovefilm om at de har sendt mig "Death
Proof". Jeg har en fornemmelse af at de to film kan ses uafhængigt af
hinanden og i vilkårlig rækkefølge, men jeg vil lige være sikker...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Sune

Dato : 20-06-08 11:48

On Fri, 20 Jun 2008 12:31:36 +0200, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Jeg har netop fået email fra Lovefilm om at de har sendt mig "Death
>Proof". Jeg har en fornemmelse af at de to film kan ses uafhængigt af
>hinanden og i vilkårlig rækkefølge, men jeg vil lige være sikker...

Ja.

Mvh
Sune

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-06-08 12:30

Sune wrote:

> Ja.

Tak for hurtigt svar.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Knutsen

Dato : 24-06-08 20:01

Sune wrote:

> Ja.

Speciel film, i øvrigt. Jeg synes i høj grad at jeg savner en pointe.

Men OK, nu skal jeg lige have set den anden film også først, og det er
jo helt op til Lovefilm hvornår det skal ske (medmindre jeg kan scor den
på deres "fasttrack", men de sidste mange uger har det været de samme få
film der har været tilgængeligt dér, så jeg holder ikke vejret).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Claus

Dato : 25-06-08 21:57

Hvis du ikke kan se "pointen" ved Death Proof, er Planet Terror næppe noget
for dig.

Fra : Peter Heide

Dato : 26-06-08 23:42

Grindhouse er også kommet i en samlet udgave med forfilm og hele baduljen.
En stinkende halvdyr japansk udgave.

http://dvdtrash.blogspot.com/2008/01/grindhouse-japanese-6-disc-collection.html

Og hvis man er forbryder er den også relativ let at få fat på i diverse
fil-delingssteder.