Heissner-reservedele hvor?
Fra : ht

Dato : 20-07-01 07:44

Hej,

Jeg har et bassin i haven med diverse fisk, og også et Heissner P3600
renseanlæg. Nu er plasticrøret omkring UV-lysstofrøret i
rensningsanlægget røget, og jeg har brug for et nyt, men butikken,
hvor jeg i sin tid købte rensningsanlægget, er i mellemtiden lukket.
Så hvor finder jeg nu reservedele? Er der evt. nogen der ved, hvem
der er distributør af Heissner-produkterne i Danmark?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Niels Steg

Dato : 20-07-01 09:27

"ht" <ht@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så hvor finder jeg nu reservedele? Er der evt. nogen der ved, hvem
> der er distributør af Heissner-produkterne i Danmark?

Prøv at spørge på http://www.heissner.de

Niels

Fra : ht

Dato : 20-07-01 16:02

"Niels Steg" <niels.stegWHO@get2net.dk> wrote in

> Prøv at spørge på http://www.heissner.de

Har været der. De har kun et tysk frikaldsnummer stående - det kan
man ikke bruge fra Danmark. :-/

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : JH

Dato : 25-07-01 23:21

Jeg mener at Heissner forhandles via Gardena
http://www.gardena.dk

Mvh
Jan