Spike Lee vs. Eastwood
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-06-08 15:04

I "Nyhedsavisen" fra i går kan man under overskriften 'Spike Lee giver
Clinten svar på tiltale' læse en gribende beretning om en kontrovers
mellem de to instruktører. Men helt ærligt!

Ganske vist skal man tage movie-gossip med mere end ét gran salt, og vel
er agurketiden over os. Men alligevel. Har de to herrer virkelig
mundhuggedes /i halvandet års tid/ (siden Iwo Jima-filmene havde
premiere), eller er det først nu hr. Lee har fået en åbenbaring og er
gået i aktion?

--
Jørgen Grandt

Bare jeg kunne huske at kigge op. Måske står der
noget andet på skærmen, end det jeg har skrevet.

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-06-08 15:44

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> wrote in message
> [...]
> Jørgen Grandt
>
> Bare jeg kunne huske at kigge op. Måske står der
> noget andet på skærmen, end det jeg har skrevet.

Det er Spike Lee der har kørt kanonerne i stilling for at markedsføre
sin egen WW2 film.

Og så vidt jeg ved kom første angreb under Cannes, som jo ved et
rent tilfælde var der Spike Lee skulle sælge sin film.

Fra : Mr D

Dato : 10-06-08 18:00

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev i en meddelelse

> Det er Spike Lee der har kørt kanonerne i stilling for at markedsføre
> sin egen WW2 film.

Jeg ved intet om noget af det, I her skriver, og man kan heller ikke se ud
af jeres indlæg, hvad det drejer sig om. Har I nogle links eller i det
mindste flere oplysninger?

simon

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-06-08 18:31

"Mr D" skrev bl.a.:

> Jeg ved intet om noget af det, I her skriver, og man kan heller ikke
> se ud af jeres indlæg, hvad det drejer sig om. Har I nogle links eller
> i det mindste flere oplysninger?

Der står noget om det her:
http://avisen.dk/spike-lee-giver-clinten-svar-paa-tiltale_11851.aspx

--